March 26, 2010

::DUDUK DIAM DIAM::

Dah lama aku tak buat kek...
Bukan tak mo buat.. bukan takde idea.. bukan takde bahan...
Tapi...
sebab mixer aku dah woshakkk!!!
huhuhu!!
 
Kalo raya yang aku dok sebok buat biskut tu, aku pinjam mixer mak aku...
Ini dah dipulangkan.. aku jadi mti kutu la nak buat kek tak boleh²!!
padahal, kalo tgk kat kedai2 letrik, mixer sajer pon dah murah...
Cuma aku jer mcm keberatan nak beli...
Kenapa tah?
Tapi bila balik umh mula aku membebel sorang².. 
bila nak buat kek lah.. bila nak buat tat buat lah...
itu lah ini lah.. hari² ngadap lappy cari resepi... 
Tapi buat nyer idok!

Makanya... oven aku yang nak masuk usia 6 tahun tu...
akan terus lah duduk diam diam kat situ...
sebab nak pakai nyer adalah sekali sekala sajork...
Itu pon kalo aku mai angin mengong aku nak panaskan ayam percik kat dalam oven!
kuang kuang kuang!

|
|
|

3 comments:

KIDbrush® said...

uiiii owang kpg! pa habaq yuuu! elok ang bwat kek 14 lapis! boh dal sket ngeh ngeh

KID ;) suka makan kek nenas cecah toyo (kicap)

Drama Mama said...

haaa i punya oven pun terperap gak bukan sebab mixer rosak, sebab i tak terer baking! hahaha

http://twinkywinkystars.blogspot.com

LiAnA said...

haa meh pinjam mixer.. masih baru lagi.. dok simpan kekekeke

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini