March 19, 2010

::AGAK NYER DAH LAMA SGT KOT::

*ini gambar masa dia umo setahun lebih*

Pagi tadi...
Tengah kau dok kalut² dalam umah, nak anto budak2 ni g umah pengasuh...
Si Kakak Dina tiba2 jer nanges...
Nanges yang beria-ia...
(kadang² Dina ni memang selalu buat peel tahaper pagi²...)
"Ibuuuuuuuuuu!!!!" Dina jerit kat aku sambil nanges²..
"Nape kakak? ibu dah lambat ni nak g keje..."
"Kakak NAK PEGI SKOLAHHH!!!"
ibu..#$%@@!#%()*^%$%#
BLURRR kejap... nak bagi jawapan ape ehh...
anak aku sorang ni jenis susah nak faham BAHASE sket...

"Kakak rindu kat kawan² kakak yer!! kakak teringat kat cikgu ke??"
...diam
"Kakak... kakak cuti skolah lagi ari ni.. Skolah kakak tutup... xde sape pon pegi skolah...
Minggu depan skolah kakak bukak... kakak boleh pegi skolah ok!"
"Tapii.. napa?? kakak tamo pegi umah mama!!" *umh mama = umh pengasuh*
"Kakak kena pegi umh mama... Ibu nak keje.. papa keje.."
Terus dia diam....
Aku pujuk² la psyko sket... manjer² sket... lama-lama dia ok laaa....
Agak nyer dia rasa sebab dah lama sangat kot tak pegi skolah...
Padahal kalo hari skolah.. bangun pagi liat kemain!!
 |
 |
|

1 comment:

ONE ZABA said...

duk rumah makan tido je pun boring gak.

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini