January 7, 2010

::WAHHH!!! GOJESSS!!::



Wahhhh... hakakkk korang melawa ni nak g mana???



Bawak rombongan cek kiah petom lagi tu hah!
hamvoiiii... sakan taww!!

Saya dan kaluarga saya ke sini yerrr...
Wedding Kak Mya di Taiping, pada 2 Jan ari tu..
Alhamdulillah.. dapat jugak jumpa ngan Kak Mya...



*errkk... nape yer encik Z kak mya tu?*
heheh.. kesah nyer, dia tgh mkn, skali org nak amik gambar, terus panggung kepala n statik mcm tu...
jadilah encik Z kak mya tu spt askar... SIAP! BARISSSS SEDIAA!!!
hehhehe.. jgn maraahh penantinnnn...
Tapi kak mya.. tetap menten cun.. dulu kini dan selamanya...


**akak.. nanti bebila kita gether2 ehh.. byk gosip ni..*


Kami sampai, sedang elok pengantin lelaki baru nak berarak ke rumah pengantin pompuan...
Segan pulak nak masuk, takut kang drg kata kami ni sebahagian dr rombongan pengantin... hehe...

Kami lepak2 dulu dalam keta dalam 10 menet.. baru gerak ke rumah kenduri..
Dah la tak kenal sesape kanss... melilau mata mencari tuan rumah...
En.Suami aku tgk ade srg pakcik tua, trs dia kata.. "tu kot ayah dia.."
cepat2 aku jawab.. "heshh.. Ayah dia dh takde la Yang.. tinggal mak dia jer ngan adik lelaki dia.. tu kott yg baju itam tu..." sebab dari jauh aku perasan muka adik kak mya yg penah aku tgk ade dalam blog kak mya...
Aku sampai disambut mesra oleh mama kak mya.. Betul laaa.. Mama kak mya ni.. sangat peramah dan suka tersenyum.. manis jer muka dia...
Kami disuruh makan dulu sebab nak tunggu jumpa kak mya, lambat lagi kata Mama kak mya... baik nyer diaa... sukerr laa!!
Sambil makan... aku dok perati keliling kot2 ade laa blogger2 yang aku terperasan... memang ada kot.. sebab muka mcm kenal.. tp aku tatau nama.. boleh?? ahhaha!!
Lepas melayan anak² aku makan, tgk pengantin dah kluar nak duduk di meja makan.. en.Suami dah bagi hint mata suh aku cepat² g jumpa Kak Mya. sebab dia nak cepat² balik... Boring la tuuu! mcm aku tatau!!
Jumpa kak mya.. salam.. laga pipi kanan kiri.. wish congrats.. sembang2 sket... then balik.. eh! sebelum tu jmpa mama kak mya dulu.. salam ngan dia.. baik betul laa.. suka ai!! 
Pastu ke mana kita??
Balik umah mak ai laaa.. kan dekat jerr... balik kejap jer.. pastu malam balik Penang balik...
jadikan kesah... Anak dara aku tu, menangis meraung takmo ikut balik.. nak tido ngan Opah katanya.. tak puas la tuuu... Hurmm.. aku dah susah hati.. hari isnin dah nak p skolah...
Tapi nasib la opah nyer pujuk2.. mahu la dia balik gak hari ahad tu Uwan nyer hantar...  huhuuh!!

1 comment:

mya said...

mekasih krn sudi datang lala.. :)

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini