January 25, 2010

::MAT BUNGA::

kekekkekee.... nak gelak dulu!!
Sapa tengok drama 'Mat Bunga' jumaat mlm lepas??
Aku memula takde lah berhajat sangat nak tengok pon... kan!
Tapi masa duk tekan² remote cari cenel citer yg bet, sesambil tgk info,
terperasankanlah tajuk tak bleh blah ni... 'MAT BUNGA'
tgk tajuk mesti citer lawak kann...
Skali tgk pelakon.. aduhaiii!!
my fav hero lahhh!!! REMY ISHAK!!


harus lah aku pajak remote tv tu kann....
Citer dia pasal, Hairy Adam seorang yang berbadan sasa,
suka pegi jim, tengok luaran memang macho abis lah...
Tapi dalaman penuh dengan 'taman'...
Suka dengan bunga, berjiwa sensitif, suka tgk citer hindustan... siap nanges² tgk citer hindustan!!
Haduiiiiii... mana aku tak geli perut tgk nyer!
Paling tak bleh blah tabur bunga atas katil!!
tido atas bunga... mandi dengan bunga...
hohohoho!!






Hairy Adam ni keje bagus, kete besau, body kental², muka macho, ade awek...
Awek nyer si Ayu Raudhah tu...  Tgk best dia layan awek dia ni.. memang romantik lah...
beli bunga... layan mcm puteri...
tapi awek nyer tak tahan ngan peel si Adam ni..
Yer laaa.. mengalahkan 'Pompuan'...
Sebab awek dia ni nakkan boifren yang macho dan betul² LELAKI gituu.. wahhH!!
Tapi si Hairy Adam ni belum mencukupi ciri² lelaki idamannya..
badan jer ketul² tapi dalam hati ade taman... begituuu...
Kena marah sket nak nanges... kena tegur sket nak sentap... huhuhhuhu!!


hehheheh.. tapi kan.. tapi kan....
My Laki pon suka tgk citer industan gak?
muka pon macho... badan tak bape macho, sebab kuwusshh!
tapi dalam hatiiii.. haduhhhh.. penuh dgn kolam air terjun sgala!
hahahhaha.. tak caya???
tanyalah sesape yg kenal dengan HINCEK SUAMI ku ittewww!!
gagagagaggagagagaa!!



*Yang.. jgn marah ehh..*
|
|
|


1 comment:

ONE ZABA said...

mat bunga tak pa...

jangan badan penuh dengan bunga-bunga udah la....panau la tu.

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini