January 26, 2010

::JOM KITA TIMBANG²::

Last week kan Hincek Suami cakap berat badan dia dah naek 1 kilo!
Dari bujang.. sampailah dh kawen, beranak pinak.. berat dia menten 60kg..
bila naik satu kilo, rasa mcm nak hebahkan seantero doniaaa!!
Tapi...
Hincek Suami ku itu kena kontrol makan, sebab dia kan lately ni asek sakit jer...
Pelik.. mkn kontrol, tp badan buley naek??
ada bagus itu mcm!!
Nak tau rahasia nyerr??
hehhehe... amalkan makan nasi beras SIAM!
kuang! kuang! kuang!

So, aku pon mengigih la anak beranak menimbang...


Ini berat kakak Dina.. 18.5kg
mentennnn jerr berat budak gurl ni...

 
Ini plak berat budak boy yg gumuk tuu... Adik darwish
16.5kg... Dah naik 1 kilo dlm masa sebulan!
memang ini budak boy sgt kuat makan...
tak penah rasa kenyang...
dah bagi makan pon, kang dia tgk kita makan, dia tumpang sekaki...
Susu jgn cakap laa.. berbotol-botol....
Aku sampai suruh dia benti makan laa.. boleh??
hehehhe.. ibu yg kejam kan?
Aku takut laaa wey... takut dia overwieght plak kalo kita tak kontrol dia.. kan!

DAN INI PALING PENTING!!!!!!!!!!
PRESENTINGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!

 
berat ibu yg memang sgt² gumuk!
sila tgk betul²... jgn copy paste yer..
klik utk gambo besargajah takpe...
73kg
*saje nak dengki kat korang....*
Tapi berat ni tak menten.. kadang² naik... kadang turun...
turun pon sampai takat 71kg jerr...
kalu naik pon, belum melepasi 75kg...
tapi AWASSSSSSSSSS!!!
dia tetap akan naik.. naik.. naik.. dan terusssssssssssssss naikkkkkkkk!!
ade aku kesah???
huh!
ok ke tidak?
|
|
|

3 comments:

MAKCIK REHAN said...

teruskan naik naik dan naik...sampai sama mcm makcik rehan! muahahahaha

Aujinz said...

huhuhuhu...

nak berat macam tue gak..
sedang gigih menurunkan berat badan nie...:D

ONE ZABA said...

tu la...makan tak hingat dunia!!!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini