January 21, 2010

::DI SATU PETANG::

Di petang itu...
Di tebing sungai...
kelihatan dua beradik sedang berbual mesra...


Si kakak: adik... adik rasa dalam sungai ni ada ikan paus tak?
Si adik: macam dalam olie tu ke?? ntah!! tatau!
Si kakak: adikk! adik! tgk kat dalam tuuu...
Si adik: kakak tgk kaki mamat ada sumut!


Si adik: Nina.. mamat nak yompat!!
Si kakak: jangan dik!! ibu malah kita nanti...
Si adik: alahhhh takpee.. ibu tak yampakkk!
HAH!! DUDUK DENDIAMMM!! 
(suara si ibu tah dari mana)



Si adik: Ninaaaa... tu ada olang naek bottt...
Si kakak: mana.. mana dikkk!! kakak tak nampak laaa...
ITU BUKAN BOT LA DEK.. ITU SAMPAN!!
(suara ibu lagiii.. mana ibu niii)

 
Si kakak: kakak sukeee la adik duduk sini.. kan adik kannn...
Si adik: mamat shukeeee jugak!





hah.. ni ibuuuuuu!!



Ok.. sudah.. sudahh.. cukup la utk petang ni.. jom kit abalik yer anak2...



kejadian itu berlaku di sini... Nibong Tebal ok...
walopon tpt nyer tak bape menarik perhatian awam...
tapi hanya nak mengisi keboringan anak² aku yg terperok jer kat umh..
maka aku bawak lah dorang ke sini...
tgk sungai pon jadi lah!!
|
||

2 comments:

Aujinz said...

takpe takpe..
asalkan diorang lah kuar umah..dah ok kan kan kan...:D

ONE ZABA said...

kira ok dah tu. atas ni tengok hutan je la.

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini