January 27, 2010

::BUKU SKOLAH DINA::


Ini buku skolah Dina...
ade 10 sume nyer... *bila masa lah anak aku blajar kan?*
Jumaat lepas dia bawak balik dgn fail skali...
Aku belek² dalam fail tu ade surat...
Surat tu dari cekgu besar skolah tadika...
bertulis, harga utk kesemua buku² tersebut + alat tulis = RM110
Alat tulis sume cekgu simpan kat skolah.. tak bagi bawak balik..
termasuklah buku² tu...
Yg nampak tag² kaler ijau tu, sticker cekgu buat tanda nama.. BATRISYIA
Buku² tu plak cekgu suh balut..
Aduhaiiii.. berpolohhhh tekiak mak teh nak membalut buku skolah anak!!!
mana tak nyerr... berbelas tawon dh makteh tak skolah...
dh lupa lansung rupa paras buku skolah...
tup tup... kena balut buku?
hah! berpolohhh kauuu!!
satu buku dekat setengah jam aku belek!!
terlipat sana! terpuseng sini! terkehel sana sini!!
akhirnya, siap jugakkk...
Bulan ni ibu kau terlentang pengsan...
RM110 (buku² &alat tulis) + RM65 (yuran bulanan) = RM175!!
pengsan ke tidak?
terpaksa lah ibu kau mengholdkan dulu pembelian mascara dan eyebrow nyer yg dh kontot tu...
tema 2010 "anak² didahulukan, mak pak sehelai sepinggang"
huhuhu!
ok ke tidak?
|
|
|

3 comments:

makdara terdiva said...

"anak² didahulukan, mak pak sehelai sepinggang"
SETUJU

cadangan ditutup! :P

I want to lose weight said...

Khaleef lak bulan ni..

150 (yuran) + 65 (2 pasang uniform) = rm215.00

Tak sanggup aku nak hadap basuh kain hari-hari sbb uniform sekolah dia asalnya ada 2 pasang je..

Pejam mata jelah beli 2 pasang lagi uniform yg kainnya berkualiti rendah tapi harga mahal berdengung !!!!

ONE ZABA said...

tak pa la no....

manfaatnya seumur hidup!!!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini