January 8, 2010

::BATRISYIA MALU??::

Tetibe malam tadi sebelum tido, budak gurl tu emo..
bercakap dalam nada nanges sambil muka tutup ngan bantal...

"esok kakak tamo pegi skolahhh!!! kakak MALU!!"

Errkkk.. malu?? salah pendengaran kah aku??
Anak dara aku yang belum baligh lagi dah tahu erti MALU?? ape keeee....??

"napa ni kak?? kakak malu pasal ape??"
budak gurl tu masih emo...
"kakak tamooo!! tamo pegi skolahh!! kakak maluuu.. kakak maluu ifa tamo kawan kakak!!!"

Hokkkk Alaahhh!!!

"Alaaahhh.. kakak.. bukan ifa tu jer kawan kakak.. kakak ade ramai kawan kat skolah tuu... kawan jer ngan org lain... Kakak tak boleh nanges².. nanti org tak suka..."
ok tak?
ok tak?
ehehhehhee... ^_^
dapat mak brutal mcm ibu kamu ni Dina.. memang laa...
Kat skolah, kawan ngan bebudak jantan jerr..
budak pompuan sume tak geng! tak best! haha!

Pagi ni sampai tadika, cikgu dia tanya aku...
"Mcm mana batrisyia pagi ni? ok tak nak datang skolah?"
Aku pon citer la pasal malam tadi punya hal.. tapi pagi ni dia ok jer.. takde la liat sangat pon...
Cikgu dia pon bagitahu la kat aku yang semalam dia menangis lagi.. sebab takde orang nak kawan dgn dia...
Bila cikgu bawak dia pergi berkawan, dorang elok jer berkawan...
Hurmmm.. mungkin gurl aku ni belum dapat sesuaikan diri nak mencari kawan...
Lagipon mungkin masih awal...
lama-lama nanti dia ok lah tuu... *ayat pujuk hati ibu*
|
|

2 comments:

Aujinz said...

biasalah tue..
awal awal...
:D

.::CeK LaLa::. said...

Aujinz:: hehe... harap2 lerr...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini