December 28, 2009

::SAMBUT BESDAY ADEK MAMAT::


Sabtu 2 minggu lepas aku buat small besday party tuk Darwish aka Mamat!
Alaaahhh.. sesaje jerr nak bagi dia merasa ape tu besday..
Sebelum ni memang tak penah pon buat ape2 tuk Darwish..
Aku panggil pon jiran2 umah suh bawak anak2 dorang bagi seronok...
Kek sponser by Papa...
Pandai gak Papa carik kek Upin Ipin ni... Mamat kan suke Upin Ipin...


Aku buat Laksa Kelantan, Dadih, Fruit Koktel n kentang goreng...
Mana lah aku nak tahu anak² org tu tak reti nak makan Laksa Kelantan tu kan...
Depa tau laksa Penang jaa...
Suruh cuba pon jenuh paksa, menggeleng jer depa.. haduihhh!!
Mak² depa yang aku paksa suh makan laksa tu...
Anak2 depa pakat dok pulun kentang goreng tu jer sampai licin! sampai tak dan aku nak snap pic...
Yer lahh.. anak org mana aku tau!
Anak sendiri aku tau laa.. sebab anak² aku bukan pesen memilih makanan...
Sume benda depa telan..
Tapi nasib la ade gak anak² jiran aku yang mari kemudian, depa mau try makan Laksa Kelantan tu...
Hah!! jgn tak tau! Bertambah pinggan okeyyY!!!
Tak cuba mana tau rasa nya... kannsss!
*Pic ni di snap setelah makanan dimakan.. bukan sebelum yer..*

Okeh seterusnya, acara menyanyi lagu epi besday dan memotong kek pengantin...
Adik adalah penganten memalu tucennn... org suh tiup lilin...
terus menyorok belakang sofa...
Tapi ade org tu beria menyanyi lagu epi besday dgn lantang dan tiup lilin...
Terus lah jadi kesahh...
Orang lain yang diraikan.. org lain yang potong kek!
Dia lah yang nyanyi.. dia jugak yang potong kek!
Kakak Dina lahhh.. saper lagi kannn... suke over shadowww!!


Jenuh kena pujuk, ujung² adek mau jugak potong kek sama² dgn kakak...
Pegang pisau ujung jari jer yer dek!!
Malu lah konon nyer tuhhh... Piiirahhhh!!

Antara kekanak yang hadir meriahkan besday Adek Darwish aka Mamat!!




Fakta:: Dina pakai baju kurung bukan disuruh atau dipaksa, tp dia yang paksa aku suh pakaikan dia baju kurung.. nak hari raya katanya.. huhuu!!
|
|
|

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini