December 14, 2009

::EPI BEBAYYY TU YUUU!!!::

SELAMAT HARI JADI ADEK MAMAT DARWISH!!!!

Birthday adek minggu lepas.. 12/12... Yang ke 3 tahun!
sori ibu lambat wish kat blog...
tapi ibu dah wish kat adek malam birthday sebelum adek tidooo...
Kakak pon dah nyanyi epi beday dah kat adek kannnn...
Harapan ibu utk anak bujang ibu yang sorang ni...
*semoga jadi anak yang soleh...*
*Dengar cakap ibu.. dengar cakap papa...*
*nanti bila besar, jaga kakak tau!*

Lagu Hepi Besday versi kakak dina...
"epi bebay tu yuuu... epi bebayy tu yuuuu... epi bebayyy tu yuuu adekkkk... ape bebay tu yuuu!!! Yeaayyy!!"


10 Fakta tentang Muhammad Shah Darwish AKA Mamat!


1. *Isap Jari dan bantal bucuk ibarat stokin dan bau tak dapat dipisahkan*


2. *Boleh tido dimana saja dirasakan mengantuk.. tak kira tempat atau keadaan... kalo dialih tempat peraduan, harus mengamuk sakan!* Bantal bucuk tetapppppp!!

3. *Dulu adik kepala botak dan sentiasa botak.. papa nyer keje laa tuh! ditambah pulak dgn siaz badan yang cekeding ituu.. mmg tak ENSEM lansung anak ibu!!*

4. *tapi bila ade rambut.. nak di'PACAK'kan sajeee... papa nyer jugak yg ajarkan... asal nak g jenjalan jer, tadah siap dh rambut kat papa suh bagi 'pacak'!!

5. *telinga adik yang capang itu.. ibu sangaaaaatttt geram okeyyy!! suke nak geget2.. sebab lembutt jerr.. egegeggege*

6. *Fav mainan adek, transport.. tak kira lah lori ke, bas ke, keta ke, sume adek suka.. dan paling ibu tak syiok, mainan tak sempat sehari ditangan adek, dah ilang tayar sebelah.. masuk sehari setengah, 2 tayar ilang...*

7. *SANGAT NAKAL!! Suka mengusik kakak... Suka sakat kakak... pastu bergaduhhhhh.... tapi, kalo cengengggg... adek tetap nombor 1!!*

8. *Kalo org yang biasa tgk adek dulu, akan terkejut tgk adek sekarang... sebab.. muka mmg nampak ciri2 budak nakal dan badan pon nak bertambah gumuk dari dulu!*

9. *Adek panggil kakak dina dengan panggilan 'DINA'! Dah ajar suh panggil 'KAKAK' tapi tetap 'DINA' yang keluar dari mulu adek... Adek bahasakan diri dia sendiri, 'MAMAT atau AMAT'... kami sume panggil dia adek, tp dia tatap bahasakan diri dia 'MAMAT'!
"Ibu.. MAMAT beyakkk.." "ibu.. AMAT nak tido..." "ibuuu... MAMAT baik kan..kan.."

10. *Kalo berjalan ditempat awam yang ramai org, Adek memang tak suka berjalan.. dia akan minta dukung! Mampos weeyyyy 16kg punya budak nak dukung berejam!! nak duk dalam stroller haruslah tak muat dah kannn...*



Walopon begitu.. MAMAT tetap menjadi kesayangan sume orang!! espesially papa dia lahhhh... sebab MAMAT ni budak yang senang dijaga... tak banyak kerenah.. Tapi sangat buas melasak!! Dan Senang bergaul dgn sepupu2 dia yang berumo 8 tahun ke atas.. huhu!!
SAYANG ANAK IBU!!!!
|
|
|

4 comments:

Ju-Dzahir said...

HEPPI BESDAY TO U... HEPPI BESDAY TO U... HEPPI BESDAY TO MAMAT....... HEPI BESDAY TO U.... MUAHHHHH...... dgn ucapan BE A GOOD BOY....

KIDbrush said...

Haku dpt hadiah topeng otomen mase kecik-kecik dolu huuuuu beshh uuu

pnzeze said...

hehe ko ni..nama sedap sedap panggil mamat..nanti lekat karang x glamour:P. anyway heppy bday utk darwish

eynda said...

Happy belated birthday to Darwish :-)

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini