December 1, 2009

::DARA PUJAAN::

Hai!!! Auntie & uncle sumee...
kawan-kawan ibu...
tgk laa sume kakak kaler niii...
pastu kan.. kan.. bagi la markah tauuu!!!
kakak kaler ni tauuu!!!
kakak baru 4 tawun..
tawun depan 5 tawun ibu nak antar kakak pegi skul!!!












tapi kan.. kalo kakak malas kan... kakak kaler mcm ni..
hahahahahhaha!!!

"KAKAK SHAAIIYANGGG IBU!!"
Itu lah dara ku yang sorang.. Nurdina Batrisyia... 4 tahun 3 bulan...
Tahun 2010 ni, aku nak hantar dia ke sekolah... walopon ikut perkiraan belum betul masuk 5 tahun umo nyer...
Gambar2 yang dia kaler tu sume aku collect dari awal aku belikan dia colouring book...
Dina ni memang minat mewarna... So, aku tak la rasa ralat sangat kalo setiap kali dia minta aku belikan buku keler2 ni... awal² memang dia kerap mewarna... dan aku pon jarang nak tgk apa yang dia buat.. kalo dia tanya, baru aku akan tunjuk... tapi bila dah ujung².. gambar sume abis dikaler + diconteng, sume dikoyakkan... tatau kenapa...
Tapi ade penah skali, dia kalerkan gambar burung kasawari, pastu abis dia kaler, dia koyakkan pastu dilipat² dan dia letak dalam henbeg aku... pagi esok aku dtg keje baru aku tgk ade kertas gambar tu dalam henbeg. Balik tu aku tanya dia, napa letakkan kertas ni dalam beg ibu.. Dina kata "Hadiah kat ibu.." terharu sangat aku.... baru besar tu dah pandai erti 'hadiah"...
|
|
|

6 comments:

adha said...

alolo.. comel anak dara... tp tak comel la dok cenggitu.. anak dara oi.. hik3...

adha said...

alolo.. comel anak dara... tp tak comel la dok cenggitu.. anak dara oi.. hik3...

Nieza Ishak said...

alahaiiiiii

besar dah si dina tue ...
nak sekolah dah dia ...

ONE ZABA said...

kat dinding rumah pun mesti banyak lukisan tu....

MAKCIK REHAN said...

lepasni dina buat mural kat dinding pulak yer sayang. meeeeesti ibu suka!

muahhaha

.::CeK LaLa::. said...

adha:: hik hik hik.. mmg tak bersupan!! kekkeke

Nieza Ishak:: dah besar lagi byk peel nieza...

ONE ZABA:: sangat!!

MAKCIK REHAN:: tak yah ckp makcik.. dh mmg ade pon.. bukan takat kat dinding.. sofa aku pon penuh ngan 'mural' depa 2 beradik!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini