December 11, 2009

::CERITA GUNTING RAMBUT::

Kejadian di malam kemarin...
Papa nak gunting rambut... dah 2 ari merengek nak gunting rambut...
rambut adek pon nak kena gunting gak. dh panjang dah...
Kedai keling yang selalu papa pegi tu hasek tutup jer...
ibu sarankan suh pegi ke salon yang selalu ibu pegi...
Papa setuju n janji ibu melanjerr! caitttt!!!

sampai kat salon, papa UP ngan cuci.. hamvoiiii kannnn....
si adek punya citer, bila kata nak gunting rambut dia, boleh plak dia geleng2 namooo.. siap lari2 lagi dalam salon tu namoo gunting rambut!! katanya...
Jenuh ibu pujuk... kakak pujuk... pon namooo jugak kata adek...
rambut papa dh siap gunting cuma nak cuci jerr...
Adik still namoo gunting rambut!!
tetibe kakak plak offer diri nak gunting rambut... Hah!! balunnn.. aku suh auntie tu trimm sikit2 jer...
Pastu kakak dapat upah cokolat.. sbb tak takut gunting rambut... *utk umpan adek sebenonyer..*
Then auntie kedai tu pujuk nak bagi cokolat baru mau.. itu pon takut + mahu...

So, tgk lah gambo2 kejadian kat Salon malam tu..
sementara nak tunggu rambut papa siap, kakak melenjan henpon ibu.. amik gambo ibu.. amik gambo adek...

*kena umpan dgn cokolat baru nak gunting*

*Kakak yg dh dpt upah cokolat..senyum meleret.. *


*Adekkk.. senyum la cikettt!!*

*Hah! kan dh siap.. kejap jerr... kalo perasan, kt tgn adek tu ada sebekas cokolat.. upah utk adek!*

*hah! dh dpt cokolat senyap lahh!!*


*Amvoiiii papa.. tak sudah lg kew??*

*Meh kakak amek gamba ibu ngan adek*

*PEACE!!*


*Masa ni ku kena paksa senyum taw!! ibuuu.. senyum laa banyakkk!!! kata kakak...*

*Adek pandai tumbs UP!*

*inilah budak yg sgt tak reti behave!!*

lorrr iskk.. papa tak abis lagi keee...??

Ape lagi pulakk tuuuuu... Cepat la paaaa!!!

"Ibu amik gambar kakak plak laaa..."

*PEACE!!*

"ibu simpan cokolat ni..."

"ok papa dah siapppp!! Jom balik!! Ibu bayooo yerr!!" kui kui kui

Hamvoiiiiii.....



p/s:: Muka aku tu tanpa sebijik pon mekap.. baru pas mandi, rambut pon dok basah lagi.. cuma pakai toner jaa.. terus zassss kluar umah!! Tapi takde beza pon aku mekap dgn tak mekap kann.. samooo yooo!!!
|
|

1 comment:

KIDbrush said...

Woit owang kampung! Tuh bapaknye pon kene umpan dgn cekelat gak ke??? huuu
( psss ang nampak berisi, bakal btambah ahli keluarga naaaaa)

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini