December 2, 2009

::CekLaLa CUTI DARI BERBELOG??::



CekLaLa akan bercuti dari berBELOG agak lama lah jugak... seminggu!
Start dari 2hb sampai lah 8hb Disember 2009...
Ini kerana tenaga Bio Aura CekLaLa diperlukan untuk membantu kerja-kerja persiapan perkahwinan Abang CekLala pada 6hb Disember ni... Jemputlah datang komeee!!!
Kat kampung tu kedaung laa nak dapat brukben kaann...
tapi kalo ade pon, haruslah terbiar sepi jugak... tak menang tangan wehhh!!
Harap korang sudilah jengah² tolong sapu sawang sambil klik klik iklan kat bawah ni yerr!!!
Lepas tu jgn lupa bagitau k!
nanti balik, ceklala Klik plak u olsss....

Ok BYE U OLSSS!!!

6 comments:

ONE ZABA said...

nanti aku cat sekali rumah ni.

makdara terdiva said...

ingat cek lala yg naik pelamin lg sekalik..ekekekek...

MAKCIK REHAN said...

alah seminggu jerk... ingatkan setahun. kekekeke

buatla scheduled entry weh...sehari sekali pon dah cukup. kasi hidup sikit nanang ko tu nanti

adha said...

selamat bercuti cek lala... dan selamat rewang jugak.. heheheh

KIDbrush said...
This comment has been removed by the author.
KIDbrush said...

huh lama gak haku x semboq perfume kat blog ang naa

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini