December 10, 2009

::APA KAU FIKIR??::

INGAT ORG JER YANG ADA HILANG??
ANJING PON ORG SAYANG TAU!
DAH HILANG... TAMPAL LAK POSTER....
AGAK² BOLEH JUMPA TAK ANJING ORG NI??
SAPA NAK JAWAB???

OLEH ITU.. BERINGATLAH...
WALAU ANJING.. WALAU KUCING PELIHARAAN.. JAGA LAH IA BAIK-BAIK...
INIKAN PULAK ANAK SENDIRI KANNN....



blogger-emoticon.blogspot.com

5 comments:

LiAnA said...

itulah.. byk kali gak aku nengok org tampal hilang minatang..
hilang minatang pun org meroyan cari inikan pulak hilang anak huhu

MAKCIK REHAN said...

motif?


ehh...dh cukup seminggu ekk ko bersara dr blogging. welcome back. hehehe

.::CeK LaLa::. said...

LiAnA:: aku baru 1st time nengok poster menatang ilang.. ngee!

MAKCIK REHAN:: Makcikkk.. ko mcm tak faham lak.. motif entry 16K mcm ko gak laa... kekekkeke... tengkiyu!

KIDbrush said...

Haku nak iklan katak ilang! Dh 2-3 hari senyap membisu 1000 bahasa katak! (Melaka dh lama x hujan... panaih sungguh habaq ang)

.::CeK LaLa::. said...

KIDbrush:: Ang nyanyi laa... lagu rock ka, lagu tamel naidu ka, lagu baba nyonya ka, lagu tu kaa.. baru katak ang mai join.. silap2 ujan pon turun dgn maha lebat kat sana.. kui kui kui!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini