November 19, 2009

::KALAU DAH NAMA PEREMPUAN KAN..::

Ini lah yang anda akan hadapi kalo ade anak PEREMPUAN...
Kalau dah nama nyer PEREMPUAN kan...
Ajerr nyerr yerr!!
Udah kalo omak eh haghi haghi asek pakai colak.. haghi haghi asek pakai pipi merah... mano anak tak ikut..

Kalo pagi² aku bersiap nak g keje, dia bangun awal, tengok aku tengah bersiap, komfem dia nak pakai jugak lipstik aishedo sgala tu... eee...tak koser aku melayan... dengan bangun tak basuh muka, tak gosok gigi.. tetibe nak melawa dengan mekap!! huhuuu!!
Memang banyak kali jugak dia suruh aku mekap kan dia...
Tapi aku tak penah layankan pon.. Sebab kalo dah layan skali, berkali-kali kang dia nak..
Lagi pon, mekap² ni tak elok sangat utk kulit muka budak²..

Dan malam semalam, skali lagi dia mendesak aku nak pakai 'cium'...
"ibuuu... kakak nak pakai ciummm... ni.. ni.. kat mata... macam ibuuu"
'cium' itu lah makna 'mekap' utk Dina...
Ini lah jadi nyer malam semalam...
Beria-ia si Kakak Dina ni suruh aku mekap kan dia...
Padahal kami nak kluar p pasar malam jerr..
Aku hanya pakai bedak baby tu jerr...
Dia bersungguh-sungguh nak pakai mekap... (sebab petang tu dina tgk anak pengasuh aku dimekapkan oleh mak nyer
Suke laa.. sengeh sampai ke pipi...

Bergambar bersama tukang kritik yang paling hebat!!
aku suruh dina pejam mata.. si bujang tu yang menyampukk.. "nina pejam mata tuuu..."
kang dia bunyi lagi.. "ninaa shantekk... eee.. shomell nyerrr.."
Ok Ibuuu... Peaceee!!!
nanti kakak nak pakai 'cium' lagi yerrr!!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini