November 16, 2009

::AKU DISAMAN!::

Aku dah la lambat kluar umah ari ni.. melayan kerenah dara dan bujang aku tu.. nak beli kopok lah sgala.. Apak nyer tetibe tamo g keje lak ari ni.. 8.30 baru aku gerak dari umah...

Dalam kepala dok berikira-kira nak masuk pintu gate mana (USM ade 3 pintu gate).. sebab setiap isnin, kami para juruteknik (skul aku jer yer) ada taklimat pagi... so, aku dah kira lambat jadi aku memilih nak lalu jalan yang dekat, senang dan cepat sampai ke sklul aku... Aku memang dh sedia maklum, sebelum pintu gate utama USM ni ada roadblok JPJ... Dah banyak hari dak depa tu duk melangut kat situ... dengar² cite, 3 bulan dorang akan wat roadblok tu... Tapi aku dah banyak kali lalu, tak penah pon kena tahan...
Tapi pagi niiiiiiiiiii...
blogger-emoticon.blogspot.com
dengan gaya penuh kondifen dan segak lagi macho... aku nak lalu dengan relek dihadapan JPJ tu sambil memberikan senyuman penuh manis dan bermakna... Sebab, jalan pintu gate utama tu, alternatif aku nak cepat sampai ke skul. Sebab kalo aku lalu pintu gate kedua, perjalanan aku akan jauh dek kerana jalan disitu sedang lagi diubah suai. Tapi kalo ikut dulu, jalan pintu gate kedua tu jer yg aku duk lalu.. sebab paling dekat dgn skul aku.
Okeh berbalik pada cerita...
sitbelt awal² lagi aku dh pakai.. cheee... konon² bila dah pakai sitbelt, JPJ tak tahan laaa...
ok.. dari jauh aku dh nampak kon² rodblok tu ditengah jalan, aku perlahankan halaju keta aku.. slow..slow.. polis JPJ tu angkat tangan tanda suh aku benti... sampai kt depan polis JPJ tu, aku bukak tingkap.. senyum.sengihnampakgigi. Then JPJ tu suh aku gerak ke tepi.. huhuhuhuu!! Kaget gueeee... Tapi... aku still menten ayu... releks ila.. releks..
"Minta lesen kak"
Aku pon, lesen? jap ehh.. bukak beg duit penuh dgn konfiden nehh! bg kat JPJ tu... dia pon terbelek-belek lesen aku.. aku tau la gambo aku lawa kan..
"kak, ari ni bape aribulan?'
"ermm.." tgk jam.. "aaa.. 16 aribulan"
"bulan bapa kak?"
"aaa.. sebelas!"
"tgk lesen ni kak.. ni bapa ari bulan ni??"
"ALLAHHHH!!!!!" terus hakak mengucap dek non!! rasa mcm nak buat² pitam la la tu jugak!!
blogger-emoticon.blogspot.com
ape ke sengal aku niiii!!
lesen dah tamat tempoh pon aku boleh tak ingat!!!
kalo setakat 2,3 hari tu pon lah diberi kemaafan.. ini dah 2 MINGGU BEB!!!!
haduiiii.. ini lah kalo ade penyakit lupa ingatan nii.. ini lah jadi nyerrr!!!
kan dahhh... terbang lagi lah duittt.. huhuuhuhuu!!!
huuuwwwwaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini