October 20, 2009

::KELIK KELIK.. TETIBE ADE CITER::

Kawan2 aku sume duk pakat promote nuffnang masing2 suh di kelik kelik kan...
hahahhaha.. aku?? YANG HADOOOO!!
iklan aku pon kadang2 tido... kadang bangun... kadang tu lansung tak muncul2...
aterrrr...
udah tuan nyer malaih nak update... mana nak bergerak isi duit nuffnang ko tu kak oiii!!
hehhehe..

tapi ari ni aku sudah kehepi-hepiyannn....
cheque suda sampaiiiii... berpinar mato makcik tgk jumlah cheque!!
walopon tak seberapa.. tapiiii.. Alhamdulillahhhhh.... Terima Kasihhh... "HEBAT!!!"
(sape yang tahu tagline tu.. tau la aku wat bisnes ape..)
Nak tau ape.. email aku yerr! nza_ila@yahoo.com *tetibe* hahahhahah!

OK.. itu sajorkkk...

hehehhe.. jgn marah.. korang jgn laaa baling kasut kat aku...
aku betul² takde idea ape nak citer ngan korang!!
life aku tak menarik..
life aku tak seindah mana...
ceehhh! tetibe nak emo kan... lempang kang!

Ermmm..
24 - 25 Oktober ni ade reunion kat sekolah lama aku... utk sume batch rasa nya..
Sekolah Teknik Kerian.. kalo dulu masa batch aku, 1996/97 masih lagi Sekolah Vokasional Kerian...
skang dah jadi Teknik...
GILA KAU dah berbelas tawon aku tinggal skolah tu!!
tapi kenangan memang banyak.. SANGATTTTTTTTTTTTTTTTTT banyak!!!
paling tak leh blah, aku kena KAWEN!!!
KAWEN U OLLLSSSS!!!
Kes kapel² dalam skolah ni lahhh...
aku kena tangkap.. tapi bukan tangkap basah.. tangkap main redah jerr...
Tah malaun haprak mana tah yang dengki khianat tahap gunung berapi bagi nama aku ngan BOIPREN (tekan sket) aku tu kat cikgu... masa perhimpunan hari isnin pagi, nama aku ngan kapel aku naik.. kena berdiri atas pentas wokehhh!!!!
Aku kapel yang kedua, ade 3 ke 4 ke tah kapel yang kena panggil masa tu.. Sume kena berdiri atas pentas bersama pasangan masing²!
HAMPEHHHH!!
Tapi aku masa tu takde rasa malu pon.. aku rilek jerr.. muka lawa kannn.. haruslah kontrol cung!! Lagipon, BOIPREN aku ensem gilerrrrr aku ckppp!! kembang kempis la idonggg....
kenangan kann... hehehhe...

Last 2,3 days ago la..(tetibe ckp omputeh kan...) aku dapat fwd sms pasal reunion tu dr adik angkat aku sekaligus junior aku masa kat sekolah dulu ni. Kata dia, dia pon dapat fwd tah dari sape... Senangkan zaman skang.. main fwd² jerr... aku pon roger² lah.. fwd lah kpd kengkawan sekolah yang masih ada nombor phone drg yang aku simpan.. yang lepas, lepas.. yg tak lepas, msg failed kata nya...
Tak lama, dapat lah feed back dr 2,3 orang.. bermsg2 lah kami.. al konon² mcm yo yo o nak pegi...
Aku mcm teringin nak kumpulngan depa.. tapi aku mcm segan.. boleh gitu!
kenapa aku nak segan, aku takdak telinga ka? mulut aku kembang ka?? idong aku besar sebelah ka??
Ntah lahhh.. Tapi aku rasa mcm.. dup! dap! dup! dap! meremangggg.. geli gelemannn.. kenapa eh??

=> Takut jumpa boiprennn lama ehhhhh????
<= heshhhh.. mana adee!! korang memandai jerkkK!!!
=> eeleehhhh... gataii!! ngaku jer lahhhh!!!
<= Alahaaaiiii.. korang niii.. aku.. iskk.. mane de!!!


nak p ke tak??
nak p ke tak??
ke tak nak p?
p ke tak nak?
haduihhhhhh!!

Tapi aku teringin nak jumpa depa sumaaa...
nak tgk muka memasing cemane lah gaya nyer eh...
vogeh ke tidak... meletzz ke tidak.. hotzz ke tidakk...
Tapi masa kat skolah dulu, aku idak lah glameer mana... ala ala jerr...
Aku ada geng masa kat skolah dulu.. geng kami ada 6 orang!
Tapi abis skolah masing² dh bawak haluan, aku duk contact ngan sorang dua jerr...
tu pon depa yang cari aku! hahahhahah!!! GILA! BURUK PERANGAI!
eh.. tapi betul tauuu.. aku jarang cari org.. tapi orang suka cari aku..
Sebab aku ni ade penyakit sawan ilang ingatan... Aku payah nak igt muka org... Orang jer kenai muka aku... hahaha!
tambah² kan.. kalo kwn² lama yang memang kenal ngan perangai aku yang suka GELAK tak tentu arah ni kan...
ayat depa mesti.. "gelak hang sama ja ilah.. dari dulu!" hahhahahaha... hah! hah! kan.. kan...
Aku dari dulu memang suka gelak.. (sebab tu aku awet muda) *tetibe!*

Cane ehh??
nak p ke tak??
mcm nak.. tapi mcm segan...
SEGAN ngan cikgu² sebeno nyerr...
Maklum lah.. aku dah beranak pinak skang ni..
dulu aku hingusan merembes...
asek kena luku jer ngan cikgu basha kalo tak dapat jawab soalan teori amalan bengkel mesin...

kena buat lonataran dadu ni..
egegggegegee...
|
|
|

1 comment:

Mawar_berduri said...

hihi..ingatkan kat sek teknik Gerik je ade wat main tawen2 kat perhimpunan...rupenya teknik kerian pon ada ...huhuu

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini