October 21, 2009

::AKU LAPAQ!::



Aku lapar gila tahap hantuk kepala dah niii!!
Dari tadi duk teguk ayaq jaaa..

POSA??
Gila apa posa minum ayaQ!
Aku kena tahan lapar utk sepetang ini..
bukan petang ni.. dari tengah ari tadi laaa!!

Sebab malam ni ada DINNER aka MAKAN MALAM!!!
sempena apa??
tatau la sempena apa..
nak kata jamuan raya.. dah berhari-hari raya dh habeh...
Nak kata jamuan raya ke**ng, takkan la kott...
jamuan raya posa tak buat, ini raya org lain plak nak buat jamuan.. tak hacii.. tak haciiii...

Tapiiii.. apa-apa pon.. aku nak kesah apee!!
apa yang penting??
MAKANNNNNNNNN!!!

Ade 13 menu malam ni dari EDEN!!
Tu sebab aku kena tahan lapar...
konon konon aku nak bedal la sume makanan tu mcm hantu raya lapaq pulut kunin sama teluq ayam kampung....
ohh... not good! not good!

Boleh bawak satu kapal family tau!
Hangkuttttt....
tak koser aku nak tinggal depa kat umah... ape nak makan? aku malas masak...
aku tak sanggup dituduh isteri dan ibu yang zalim membiarkan anak suami duduk dirumah kelaparan sedangkan aku melahap makan tahap naga!
Dah diberi makan percuma.. hangkut anak pinak selagi ada lah kan....
*sohih korang duk over imagine cane gayer ketwok aku sambil kelek anak pinak aku kan?? dasar taww!!*

AKU LAPAQ NI WEYYY!!!
MENJEJESSSS AIR LIYUR MASIN AKU NENGOK RESEPI² NI... *sape suruh??*
ajejejejejejjeesss...
|
|
|

1 comment:

ONE ZABA said...

makan la selagi lalu...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini