September 17, 2009

::SELAMAT HARI RAYA U OLS!!::

Kesian kat aku!!
Sangat sangat kesiannnnn!!!
Network aku masih belum pulih...
Ini aku bersiaran dari Makmal Komputer...
wat entry guna email.. huhuhuuhu!! sedeyyyY!!
 
U olss...
Cek Lala nak minta maaf pada sesape yang bagi kad raya, tp cek lala tak dapat nak mengambil.. Takpe.. nanti lepas raya, Cek Lala review balik sume, cek lala collect sume kad² raya tu ehhh.. (mcm la ramai nau yg bagi kad raya kat aku!)
 
Memandangkan tahun ni cek lala tak dapek nak bagi kad raya.. *bg lps raya aci tak??*
Cek Lala nak memohon jutaan kemaafan dari u ols sume...
Sepanjang 3 tahun cek lala di dunia blog.. kalo ada kata-kata sakti, ayat² pedas, ayat² cinta, ayat meroyan sensorang, ayat perasan dan entry² yang menikam jiwa sukma u ols..
CEK LALA MINTA AMPUN DAN MAAF DARI UJUNG RAMBUT SAMPAI UJUNG KAKI...
 
CekLala ni insan biasa yang bermata galak, berambut hitam, berkulit itam manis yang selalu perasan cantik seperti u ols jugak!! CekLala tak lepas melakukan kesilapan mahupun kesalahan...
 
SELAMAT BERCUTI...utk sume kengkawan blog CekLala..
- Yang selalu masuk blog cek lala scroll sampai bwn pastu kluar,
- yang silent reader tah biler nak perkenalkan diri,
- yang selalu masuk menyapa di port santai...
- yang slalu klik klik iklan CekLala yang suka tido tu...
 
SELAMAT HARI RAYA UTK KALIAN SEMUA....
HATI² MEMANDU DI JALAN RAYA....
MAAF ZAHIR DAN BATIN!!
 

cek-lala - ..:: tRuL¥ LuvL¥ hOnEstL¥ ::.. -


2 comments:

INTAN said...

selamat ari raya...maaf zahir batin....raya chgkat jering ka?

ONE ZABA said...

selamat hari raya aidilfitri, ampun dan maaf dipohon jika ada tulisan yang mnegguris hati. moga gumbira sambut syawal. kalau tak gumbira pong nak buat camana. raya jugak la.

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini