September 29, 2009

::CERITA SEBELUM RAYA::

Assalamualaikum... *tak penah2 aku bagi salam.. *
ngeh ngeh ngeh...
cerita berkarat berbasi sgala....
sebelum raya aku mau pamer lagi.. tapi bebanan kerja (ceewahhhhh!) yang menghalang aku berbuat demikian...
muahahahhahahahha!!!

Ini kira update versi laju ni tau...

11/9/2009:-
Aku buka posa di hotel u ols!
Tak penah sekali aku berbuka di luar kawasan umah aku ...
Dalam tahun ni, inilah pertama kali... betapa jakun nyer aku kan...
Hotel yang aku pergi adalah Bayview Hotel di Penang dan restoran nyer adalah Revolving Restoran...
iaitu, restoran berputar yang bertempat nun diatas bumbung hotel...
Makanan nyer adalah biasa, nothing special utk aku banggakan...
Tapi mahal nyer adalah membunuh!!
Sape melanjer?
Bos laaa.. sape lagi kan yang sanggup membawak ketempat² sedemikian rupa kan...

Ada satu band yang sangat tak sesuai telah buat persembahan di situ...
Band dari mana aku tak pasti.. tapi pakaian nyer adalah sangat tidak sesuai utk org² yang datang utk makan..
Pendek kata, org yang berkopiah pon, lagikan menjeling, apatah lagi yang tak bersarban!!!
huhuhuhuuhu!!!


******************
Pastu sebelum raya juga..
aku tak pasti ari apa, kami anak beranak utk sekian kali setiap tahun terjah warung kerang rebus yang sememangnya hanya akan ada sekali setahun. Iaitu bulan posa sajork...
Kami memang suka makan kerang kat sini...
Sebab kerangnya adalah besar dan masaknya jugak tidak well done... maksud nya, kerang tu dimasak bukan betul² masak.. bukan jugak separuh masak, tapi 4/5 masak.. hehehe.. faham???
Pencecah atau pencolek nyer jugak adalah special.. kuah kacang yang memang sedap tiada tandingan! muahahhaha!!
Bagus warung ni, pasang lampu ala ala romantik samar² gitu... jadi, air + blood kerang tu takde lah nampak ketara sangat.
Kalo nampak kaluuuu.... dgn aku aku pon tak lalu nak makan sbb tgk darah kerang yang menetes stiap kali korang bukak kulit kerang! errkkkk...erkkk....

Jangan tak tahu.. anak² aku memang tiru fav papa dorang.. suka makan makanan seafood!
Kerang tu jangan tanya lah... memang 2 beradik tu makan tak hengat punya!
Tapi di malam kejadian, anak² aku telah kenyang makan nasi kat umah masa kami buka posa...
So, kerang tu dorang makan setakat yang mampu jer... Selamat!
Tapi ibu ngan papa nyer boleh jadi sampai 2 pinggan besar!
Sudah nyer, acara penutup tinggal 6,7 ekor kerang dah masing² tak lalu nak telan... perut full no space!


Lokasi warung kerang tu, sesape yang duduk erea parit buntar mesti tau!
Jalan besar depan sekolah, erea hospital parit buntar...
Kalo waktu gini korang cari, memang takkan ada.. sebab dia hanya bukak time BULAN POSA!

********************
Okey!
habis satu entry tertangguh...
kerjaan sedang melambai-lambai...
Bukan nak menunjuk.. tapi inilah nasib blogger tak bape nak tegar yang wat entry time opis jer...
Blog blog jugak...
kerjaan harus langsai.. nanti dikatakan makan gaji mata tak nampak!
|
|
|
ADIOS!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini