August 26, 2009

::APE KU MEREPEK NI??::

Ari ni dah posa ke 5...
Aku dok lompat² ke blog org sana sini..
sume dok pakat citer pasal makan ape bukak posa.. ari ni makan ape.. esok nak makan ape... ari ni beli ke masak.. huhuhuu...
Aku??
Yang Hadoooo!!!
Nape ehhh???
Saje jerr... Malas nak enterprem sangat bab² makanan ni.... Sebab kami adalah dalam serba sederhana.. berikutan kesihatan suami pon masih dalam keadaan kurang memberansangkan...

Lagipon.. taim² posa mcm ni.. aku rindu kat masakan mak aku... nangih
Bulan² posa mak memang menantikan anak² nya balik.. Taim tu.. memang meriah la tgk juadah berbuka.. kebanyakkan nya Mak akan masak.. Jarang la mak nak beli.. Dan paling syok... kami satu keluarga.. kalo berbuka, jarang makan nasi.. Nasi pon ade masak.. tp tu selalu lepas sembahyang maghrib sementara nak sembayang terawih.. atau pas balik terawih...
Biasanya, mak akan buat 1 juadah yang berat macam laksa mee ke atau bubur lambuk + sambal tumis udang. Disamping lain² menu kuih.. Tapi kalo kami adik beradik balik semua.. satu menu wajib mak mesti buat... cucur udang + kuah kacang! menu tu memang wajib utk kami.. seronok tgk berebut-rebut makan cucur udang.. hehehhe...
hurmmm... Minggu ni harap² boleh la balik umh mak... rindu kat Mak.. Anak² aku pon asek dok sebut² jer opah nyer.. ibuu.. bila nak balik opah ni.. tanya kakak... haihhh...
blogger-emoticon.blogspot.com
|
|
|
|

1 comment:

oMMy fiRuz said...

balik kg...ooooo..balik kg...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini