August 28, 2009

::ALAMAK!! DAH ADE PENJAWAB YANG BETUL!!::

ALAMAK!! ALAPAK!!!
Sib baik aku teringattt.... Aku ni dah la selalu ilang ingatan...
ingat dak entry ni??
Sib baik aku teringat nak jenguk ke situ.. nk tgk kot² ade lagi yg menjawab...
Rupe nyerr adeee!! dan dah ade pon PENJAWAB YG TEPAT!
Memang itu lah jawapan nya...

Gambar dorang 3 beranak yg aku letak tu.. masa tu, ketiga-tiga nya berumo 1 tahun ++...
Dan Dina aka Kakak memang digelar "Azrol Junior" di kalangan family belah suami aku.. Especially masa Dina kecik².. Kata Mama (my MIL) Dina memang sebijik muka Suami aku masa kecik... Tapi peel Apak nyer masa kecik, jatuh plak ke adik. Nak tau ape?? Kelek bantal busuk! Itu lah peel Apak nyer sampai skang tau!! Oppss!! hehehe.. sori Yang!! terpecah plak rahasia negara! Mcm tu jugak anak bujang ku nan sorang itu... usung bantal busuk p mana pon...
Tapi si Dina ni ade ikut perangai yg satu Apak nyerr tu... kepala ada batu jugak duduk dalammmm....
Risau aku.. dah nampak.. kecik² lagi dh kuat melawan... kuat memberontak... cane ehh nak atasi??

Okey.. berbalik pada tajuk sebenar...
Walopon sebelum tu, ade anony yg bagi jawapan betul.. tp aku tak amik kira.. sbb dia ANONY!
Aku rasa aku sapa dia.. ngeh ngeh ngeh
Tapi... dah ade penjawab yang betul dan dia adalah blogger jugak...
TAHNIAH kepada Kak Alia.. atau Kak adek (panggilan dlm confy)...
Akak ni org kampung den.. satu sekolah ngan abg den... dan nyaris² tak jadi kakak ipor den... ehehhehe...

TAHNIAH AKAK!!
HADIAH NANTI ILA KIRIM EHH...
KITA TALK² DALAM YM TAU!!
hehehhehhe...

last but not list.. pic terbaru papa dan kakak... masih ada persamaan lagi kah??
check it out!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini