August 20, 2009

::ADE HADIAH UTK KAK ILA::

kringgggggg!!! kringggggggg!!! kringggggg!!! telefonnnnn...
telefon berbunyiiiiiiiii....
telefonnnnnn...
kami datanggggggg!!!!


::helloooo makmal kimia...
.:.hello.. kak ila...
::yerrr...
.:.ade hadiah utk kak ila kat opis....
::hah??? hadiahhh?? hadiah ape???
.:.heheheee.. bukan hadiah.. ade kotak sampaii...
::Oowwwhhh... ok.. kang kak ila p amik...
.:.Ok...

.... otw lenggang lenggok nak p opis, sesambil dlm kepala dok recall... hadiah?? kotak?? sape bagi?? kotak ape?? hadiah ape?? heshh...
.... masuk opis.. tgk kat kaunter... ada kotak 4 segi dibalut kertas kajang kaler cekelat.. nama aku bukan main besau di type nyer! tgk nama si pemberi.. bibir aku tersengeh meleret... "dah agak dah!!" DUSHHH!!!



Pemberian dari org gunung rupenyer!
Bukan Puteri Gunung Ledang.. apatah lagi Putera Hang Lipor!!
Tatau la pulak kalo dia ada kena mengena dgn kerabat² Putera Mengeluporrr...
kehkehkehkeh....
Lawak jaaa noooo Cikgu One!
Berbagai perisa teh diberi nyer... Mekasih lahhh banyak²!! susah² jer berbalas bekas sgale... tak minta pon.. tapi kalo org dh bagi.. kebassss jer lahhh!!!
kebetulan.. teh boh kat umh pon dh tinggal 3,4 keping jer lagi.. heheheh... rejekiiiiiiii....


tgk laa... siap buat note.. suh bersahoq & bukak posa dgn ayaq teh! Jenuh laa akuuuu.... kembung perut minum ayaq teh cikgu one jer laaa...

Pose mauttt tuk cikgu One!
hehehhehe.. harap mahap.. gambar gelap gulita.. camera cam hayam jer pon...

3 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tudia...

puas hati haih...

4 kotak sekali macam2 perisa ada....

hehe..

ONE ZABA said...

jangan sampai sembelit pulak udah la....

eynda said...

Syioknyer minum teh macam2 perisa :-)

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini