July 21, 2009

::HUH!::

Internet 2,3 ari ni kat tpt aku mcm KURANG SOPAN lahhh!!!
suke mengganggu gugat mood2 utk berbelog!!
TENSI ai taw!!
Dah bape ari belog aku tak berhapdet...
Asal nak masuk belog jer, loading bapak gajah punya lembab!!!
HANGENNNN jer mak!!!
Ini pon aku main velasah jer type..
Asal ade!!!

Jumaat ni aku dh nak otw ke LANGKAWI tuk kursus 3 ari 2 mlm kat sana...
Opis aku jumaat ni TUTUP!
Sebab sume staf suda terbang ke LANGKAWI...
Ape cer kat sana?? hurmmm.. tah laa.. tgk jer lah nanti mengantuk ke tidak aku kt sana...
Tapi yg aku pasti, aku kena jd instruktor utk aerobik atau poco² selama 2 hari kat sana!
Aku diberi pilihan, sama ada nak buat aerobik atau poco²..
DAN AKU TELAH PILIH... POCO POCO!!
hehehhehhe... sebab aku sudah jatuh cinta dgn style poco² dr cd si Zalia
Waaaaahhh... berpoco poco lah pulak kannn... hehhehehe...

Ok lah.. ai nak balik umh jap.. sidai kain.. mlm td basuh, tak sempat nak sidai pagi ni.. hehehhe..

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini