July 17, 2009

::ENTRY PERAM ; KENDURI DURIAN::

Ini entry sangat lama sudah..
aku telah peram seusia dgn peraman tempoyak aku...
Bape ari bulan eh??
jap jap nk tgk tarikh...
hah!! 9/7/2009!! KENDURI DURIAN!!
Masuk dlm kategori kenduri ke??
blh la kott.. kan??
Sebab hanya durian yang jadi tajuk utama dan ditokok serba sedikit dgn manggis dan rambutan...
Kenduri ni memang setiap tahun tiba musim durian akan dibuat...
Penyalur utama, seorang pensyarah kat skul aku ni...
Dia ni mmg suka makan durian. dan dia pon tahu, staf2 dia ramai yg suka makan durian.
So, dia pon buat lah kenduri mcm ni. Dh mcm aktiviti tahunan la pulak kan...
tapi pada sesape yg ANTI durian, sila lah jgn turun ke teratak ini.. kekekke

Durian mmg banyak!! Aku sendiri pon tatau bapa banyak aku dh telan!
org tu kupas, isi cantik.. aku sambar... jap lagi tgk org ni kupas, aku sambar...
Kalo dh 3,4 org kupas, aku sambar bukan seulas, tp berulas-ulas!!
korang bayangkan jer lah situasi aku masa tu mcm mana!!
Tapi yang aku tak tahan, drg mkn durian + pulut + santan = gaul2 mcm gaul nasi kat kucing.. pastu makan!! erkkkK!!!
aku tak blh yg tuuuuuu!!!
tak tertelan dek tekak akuuuu!!!
tgk drg mkn pon aku dah geli gelian...
tp aku tetap membelasah durian + manggis + rambutan!!!


*durian2 ni drg beli kat 'tiga ratus'. bukan harga, tp nama tpt...*


*ini adalah tinggal suku jer okeyyy!!! selebih tlh selamat di kupas!*



*pulut + santan*

*muka² yang bahagia dpt mkn durian!*

Dan hasil nyer.. Malam tu aku berpanasan.. *tp sib baik mlm tu ujan* pagi esok tu, aku bangun pagi melelong langgor kantil sgale!! Haduhhh!! penangan mkn durian!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini