July 23, 2009

::KOMEN SKET!::

Entry ni mcm perasan bagus nama nyer...
Tapi aku tak pedulik!!
Aku nak korang selidik betul²... Tengoooookkk betul²....
Gemuk kah aku???
HUuuuwaaaaaaaaaaa! ["o"]
Adakah aku takut pada keGUMUKkan?
Bukan ke en.Suami ku suka pada keGUMUKkan aku?
Boleh ke cayerrr??
Mane ade lelaki suka pompuan GUMUK!!!
Kawan lelaki aku ckp.. "lelaki yg ske tekel pompuan gumuk ni, sebab pompuan kurus cun melecun tamo layan dia! Jadi dia try tekel pompuan gumuk, sbb pompuan gumuk ni sure layan sbb lelaki jarang nak tekel pompuan gumuk!"
Boleh ke korang faham ayat aku tuh??
ish..ish..ishh.. lantak lahH!!!
yang pasti, aku nak korang tgk sendiri cemane GUMUK nyer aku ni...
huhuuhuuuhU!!!

EH!! SILAP!! BUKAN YG NI..... ^_^ *wink! *wink!


Tapi yang ini....
**mcm banduan tak bersalah**

**Lebih kurang mcm model contoh baju uniform**

**heesssnnhhhhh!! tahan nafas... nnt perot bonjol...**

**uuuhhhh... GUMUK nyer jari...**

**Ok.. muka sememeh tak mekap!! mcm nenek antooooo!!!**

**ok cukup..cukup.. nanti ade org ngigau tgh mlm.. sbb aku meroyan kat sini!! **

Jadiiii...
tlg lah bagitau ai.. GUMUK ke ai ni??
ai dah earobik tau.. ai dah poco poco.. ai dh main netball...
ai dah buat sume tu 3,4 ari lepas... GUMUK lagi ke???
huhuhuhuuuhu!!!
Nak nanessssssss dh ni!!!!

12 comments:

ONE ZABA said...

gomuk tu tak la...tapi kurang sikit daripada gempal je.

eynda said...

Brape berat sekarang??

Nieza Ishak said...

kurushhhhhhhhhh jerk ..

aku ni ha gemukssssssssss...

MAKCIK REHAN said...

nk Komen ikhlas ker nk komen plastik?

ikhlas : gemuk dari dulu [msa aku jumpa ko kat restoran mamak ambik mangkuk pusing tu]

plastik : aku laaaaaagi gemuk!! :))

Rashid said...

salam la

haha!! nak jawapan jujur ke nak jawapan bodek?..

k jawapan jujur ek. Bila sya tengok 'model baju uniform' tu segi keseluruhan kira okey. tak gemuk manapun.. masih nampak slim (bagi saya le..) tapi bila perhati kat tangan & lengan tu rasanya ada 'gumuk' sikit..berisi..

La, takper yg penting hati hubby suka.. tapikan kalau kurus sikit lagi tentu hubby bertambah suka ..

Rasanya bohong le laki suka yg gumuk!! majoriti nak yg slim sedang sedang gitu.. (maaf! sekadar pdgn jujur.. )

Shariz said...

tak gemuk la...tapi rasanya semua pompuan pun ada masalah di bhgn tengah iaitu perut dan pinggul...hehehe...tak dapet nak nolong lagi dah... ;P

Noy said...

gemuk???kalau tu gemuk,noy ni aper?huhuhu....Slim melim jer nmpak..

sahira said...

nampak berisi dr b4 la..aku kalu en abe xkisah xpe...kalu en abe dh komplen mula la meroyan..en abe ko kan ok.. tp kalu slim skit lagi cun..

Anonymous said...

sian pompuan gemok.mcm takde perasaan dibuatnya

.::CeK LaLa::. said...

::Onez:: kurang sikit dr gempal?? ermm.. masih dlm kategori 'G'

::Eynda:: percaya atau tidak.. dh 74kg skang tau!!

::Nieza Ishak:: alhamdulillah.. harap2 lah.. huhuh!!

::Rehan:: kan... tp ko gumuk sebab ade isi lorr.. berbaloi la gumuk pon!!

.::CeK LaLa::. said...

::Rashid:: Salam CR.. lama kita xsembang2 kan... jawapan yg sgt perfect! heheheh.. tu laa.. mcm nk ken abuat sesuatu jer ni...

::shariz:: Tu la kan.. nasib lah dh jd ompompuan ni.. huhuh!

::Noy:: hahahhahah!!! Noy.. kira La dlm ketegori awak la jugak!!!

::Sahira:: Kannn.. mmg berisi dh ni... tp abe aku tak komplen la lagi.. aku dok perangat kata dh gumuk pon, dia diam jer..

::Anony:: Sapekah kamu wahai anony.. tp tak sume lelaki akan berkata begitu.. mgkin ada 1 dlm 100 yg pny taste suka pompuan gumuk atau berisi!

Ju-Dzahir said...

masa kawin mak slim lagi nokk.. tapi bila bertambah tahun kawin, mak dah berisi. tapi Dato' suka mak berisi dia kata lagi comel dari masa mak kurus dulu. Dia x bagi mak kurus nokkk.. dia cuma soh mak kuruskan perut jer... huhuhuhuhuhu....

apa2pun, bakpe nak ikut pendapat org lain yg sudah pasti2 nye lain org lain pandangan dan pendapatnye.... yg penting, pasangan anda.. hg kene puaskan hati pasangan hg, kalau dah en somi hg suka badan berisi, ikut je la... bakpe hg nak ikut pendapat org2 atau lelaki2 lain yg suka kan figure sebaliknya?? The main point here, ikut kemahuan dan keinginan suami.... insyaallah pasti bahagia...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini