July 1, 2009

::BURUNG APE?? NAK BURUNG??::

Isnin ari tu, aku masuk lab terperasan ade
seekor burung dok terbang² melilau dlm makmal aku.
Pastu aku pon bukak kan lah pintu makmal luas²
dgn harapan burung tu leh nampak jln kluar...
dan aku biarkan...

Sepanjang ari tu aku dok dgr burung tu dok bunyi² "chheepp!! chheepp!!"
Tapi aku dok perasan bunyi mcm dari atas syiling.
Aku biarkan jer lah.. dok agak mesti burung tu dah tersesat masuk ke syiling..
dalam hati... ahh! lantak ko lah.. aku dh bukak pintu, ko xnak kluar sape suruh!

Sampai lah ke ptg semlm (selasa), aku masih mendengarkan bunyi burung tu..
Tapi bunyi nya dh mcm tak bermaya...
Ah sudah.. kalo aku tak cari burung ni, kalo mampos, harus lah bilik aku nanti akan bau bangkai!
eeeyyuuuuuuu!!! TAKMO! TAKMO!

Aku dok ketuk² syiling bilik aku dgn ujung payung,
tp still tak dgr respon bunyi burung terbang²...
Aduhhh.. mcm mana aku nk cari burung ni..
bunyi chep chep tu dh semakin lemah jer aku dgr...
SIAN NYERRR!!!

Short story, time aku nak solat, (smlm aku solat dlm bilik)
aku dgr bunyi burung tu mcm dekat jer..
Aku try lah selak², balik² kan tpt 'hotel califonia' aku..
Skali... TADAAAAAAAAAA!!
BURUNG ITUUUUU!!!!!
Aku syak dia jatuh dari syiling ni.. tp tah laa...
tatau mcm mcm dia blh sesat ke bilik aku...
Sian dia.. bilik aku ni mmg sejuk sokmo...
Dok menyorok lah dia nak kasik panas...


Comel kan??
Dia tak leh terbang...
"tolong lah selamatkan saya wahai penunggu gua! saya kesejukan...egegeggegeg"

alallalallala... tomey! tomey! cejuk ehhh... kite hug awak ehhh...


Aku pon bawak dia keluar dr makmal aku yg sejuk tu..
Kat luar, aku bagi dia minum air.. aku tau mesti dia sejuk n lapar...
sian dia... beria ia nau dia minum..
sangat comel! aku suke!!

errrmm... delicious!!

Mekasih wahai puteri yg cantik..

Sian dia.. tak leh terbang lagi.. aku tatau napa.. aku check sayap dia tak luka ape2 pon...
Aku bawak dia turun ke bawah dan letak kan dia kat pondok rehat.
Takut letakkan kat atas nanti, dia cuba² nk terbang, jatuh plak ke bawah!
Harap² dia selamat kat situ...
BURUNG APE??
aku tatau nama dia.. tak sempat nk tny.. huhuhhuu!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini