July 28, 2009

::BERITA SEMASA MASIH BELUM TERKINI::

Ini lah berita semasa itu.. nak baca lagi terang klik la bagi besaq!
Aku dah khuatir dh ni.. kalo betul bebudak tu demam virus selsema babi,
kesian kat kami...
Aku pon, balik dr Langkawi bdn aku rasa mcm nak demam dgn tak demam..
kejap penin, kejap elok.. kejap lemah, kejap sejuk.. kejap panas...
itu lah yg aku rasa sehari sebelum balik dari Langkawi dan sampai ari ni...
Tapi aku dah telan penadol... bila telan penadol.. rasa sakit tu sume ilang...
Tapi ari ni, aku rasa lagi sume tu...
Tapi tadi makan kefci abis jer 3 ketul... ^_^
Takut nyerrr!!!
Jangan laaa demam betul2!!
uhuuukk!! uhuukkk!! *ni batuk tipu ke betul2?*

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini