June 22, 2009

::UNTUK ABAH::

"SELAMAT HARI BAPA"
utk ABAH yang tercinta...
Semoga ABAH panjang umo dan selalu dilindungi Yang Maha ESA...
Pengorbanan ABAH pada akak dari akak kecik sampai akak dh jd isteri org,
takkan pernah boleh akak balas...
ABAH sentiasa berkorban demi membahagiakan anak²...
ABAH tak pernah mengeluh kerana penat mencari nafkah...
ABAH tak pernah lokek nak kluarkan duit utk menggembirakan anak²...
dari kami sebesar tapak tangan ABAH, sampai kami dah tinggi dari ABAH,
kami tetap bahagia dengan ABAH walopon
kehidupan kita sekeluarga tak semewah kehidupan org lain...
Dulu kita sekeluarga susah...
Tapi ABAH tak pernah mengeluh..
ABAH sentiasa berkerja keras utk kita sekeluarga...
Akak masih igt mcm mana susah nyer ABAH nak cari biaya utk akak masuk Poli...
Akak sendiri ikut ABAH ke sana ke sini bonceng motor honda cup 70...
Dulu kita takdak keta kan ABAH?
Motor honda cup tu lah yg banyak berjasa utk kita sekeluarga...
dgn motor tu lah ABAH ngan MAK tak jemu dtg jenguk akak kat hostel di Bagan Serai..
ABAH...
Kalo akak igt² kesusahan kita dulu, akak mesti nanges...
sbb kesenangan yg ABAH dan MAK miliki skang ni pon,
masih bukan dari bantuan kami adik beradik...
tetapi, masih hasil dari kerja keras ABAH...
ABAH masih manbanting tulang 4 kerat walaupon umo abah dah 64 tahun...
ABAH...
Akak akan selalu mendoakan kesejahteraan ABAH dan MAK...
Akak akan selalu mendoakan semoga ALLAH SWT memanjangkan umur ABAH dan MAK...
Sebab akak dan cucu² ABAH masih belum puas menikmati kebahagian bersama ABAH dan MAK!!
ABAH...
AKAK SAYANG ABAH SANGAT²!!!
hanya ALLAH yang dapat membalas segala jasa dan pengorbanan ABAH!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini