June 1, 2009

::MUSIM KAHWEN TIBA LAGI::

Kawen ni ade musim kah??
hahhaah.. takde lah kann...
kalo dh jodoh..? apo nak dikato...
Nikah yoo lah!!
Kalo bercintan cintun bagai nak rak...
lautan api rela ku tempuh...
Onak dah badai rela ku redahi..
racun tikus sedia ku minum... *erkk.. kepiyeee tooo!!*
Tp kalo dah nan hadooo jodoh nyer...
pasrah jerk lahh...
Carik lah org len... kan...

Aku ekceli nak mangucapkan TAHNIAH dan CONGRATULATIONS pada kengkawan aku yg dh selamat mengakhiri zaman pembujangan anda...

Untuk seorang sahabat lama... Sangat lama kami tak berjumpa.
Dia kawan sekolah aku masa sekolah rendah!
Walopon kami selang satu kampung jer, tp kami tetap dalam satu poskod yang sama. Tu pon tetap tak leh nak berjumpa.. Yer lahh.. aku kalo balik kampung, mane lah nak rajin dgt meronda ke sana sini. Balik kampung, kena lah duduk kampung kan.. bakpe nak jalan2 sgale!
Untuk Ami.. atau Aminaton... SELAMAT PENGANTIN BARU!!!
Ami dan suami selamat diijab kabul pada 30 Mei 2009. *abah den yg nikah kan drg* Motif bagitau??
Hang memang cantik Ami! Berbeza masa sekolah dulu! hahahhaa... ya laaa.. dah 17 tahun okeeyy!!
dialog best pertemuan aku dan Ami..

Ami tgk aku dgn muka terkejut berok!
"ILAH KA NI??!!"
Aku senyum plus nak nanges plus seronok! separuh menjerit aku!
"HAH LAAAA!!"
Berpelukan lah kami...
"Awat hg kurus mcm ni..?"aku bg soalan goblok!
"Awat hg gemuk?" Ami balas soalan gedebushhh!
hahahhahahahaa!! kami gelak sama-sama... Seronok wehh.. jumpa kengkawan lama!

Dulu Ami ni sangat lah tidak cantik! kulit gelap! Sokmo rambut pendek! *alahhh.. mcm la aku dulu ni lawa nau!*
Aku pon dulu huduh jugak.. itam... muka berkarat.. penuh jerawat gatai! tp dulu aku sgt kurus kerengge hokkay!
Sape pon kengkawan skolah even kengkawan politeknik, nengok aku skang.. mcm tak cayer jer ini aku!! HAhahahhaha!!!
Abiss.. nak buat cane kann... En.Suami bela bagus... bagi vitamin byk kat aku... huhuhuhhu!!


TAHNIAH UTK U OLSS!!!
Dan untuk sesape saje yg dah atau akan
melansungkan perkahwinan pada tahun 2009 ini
SELAMAT PENGANTIN BARU!!!
SEMOGA JODOH KALIAN KEKAL SEHINGGA KE AKHIR HAYAT!!!



Abang aku pon dalam perancangan nk akhiri zaman DUDA nya pada tahun ni..
Harap2 menjadi lah yerk bang.. komfem awai2 tau!
nak tempah baju neh!!
hahahhahahaha!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini