June 16, 2009

::DAKU KEMBALI::

HALUUUUUUU!!!
IM BEKKKKK!!!

Aderhhhh...
Penat nyerrrr lah!!
Rindu nyerrrr lah!!
Letih nyerrr lah!!

Hampir 2 minggu kat Ganu...
balik opis, terus kena masuk kelas training alatan yg tahhaper tuh!
Rindu nak jenguk belog meronta-ronta!!
Tambah bersemangat waja bila PC aku baru kluar dr 'workshop'..
.. baru nak hepi-hepi,
alih²skali tenet plak down!!!
WalllaahhWehhhH!!!
Bikin panazzzz jerk okehhh!!!
Skang tenet dah wokehhh, aku CARGAS sapu sawang belog aku dowluuu!!
YM pon belom donlod lagi.. jap2 lagi lahh...
ememmememe.. ape lagi nak type nih..
Ermmm.. korang tak rindu ke kat CEK LALA yg HOTzz neh?
Wahhh.. meminta org merindu-rindu lah plak kan..
Sape lah daku yg cantik ni kan...
Aku bukan lah blogger fanazzz mcm si dot dot tuhh...
Aku juga bukan lah blogger fames mcm si polan tuhh...
Aku cuma blogger picisan yg perasan...
Apetah lagi nak suh org rindu rinduan...
CheyyyY!!
miahahhahahahha!!!

Nak check email jap!
514 OkEY!! Berasap la pungkoq!
mesti email² ngorat yg byk tuh...
tak pon email² fwd dr dak intan...
tak pon email invite²...
Haduh.. tu sume wat aku senang keje!
DELETE!!!!
sesambil tu nanti nak donlod YM! hehehhe...
Pastu nak godek² belog korang...
msg² yg berselerakan di sebelah itu, akan daku jawab... nanti
hehehehhe...

nanti aku hapdet pasal g Ganu eh...

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini