April 28, 2009

::YEAYYYYY!!!::

YAYYYYY!!!!
Setelah hampir 3 minggu aku berkampung di makmal orang, today aku dah blh kembali ke makmal aku!!!
Makmal aku dah siap direnovate!!!! YeaYYYY!!!
Dah lama aku peram entry ni...
Sebab nyer aku nak buat skali harung...
Aku ni kan 'rajin' dan 'terlebih rajin' mengupdate blog kan... *Motif?*
Itu lah pasal nyerrr...

Okeh... ni gambar2 masa makmal aku di ubahsuai...
Alahhh.. cuma pasang lantai mozek tu ngan cat.. Tu jerkkk...
Tapi tetap rasa syok... sebab Makmal aku dah cantikkkkkk!!

Ini masa kerja-kerja pasang lantai..
Makmal aku jadi sangat berhabuk dan kotor!!
huhuhhu!!


Ini bilik aku *bilik juruteknik* sebelum buat apa2..

Bilik aku dah pasang lantai...


80% dah siap tu pasang lantai complete

DANNNNNN.....

Ini Bilik aku yg telah di cat!!
Pink OK!!!
aku nak pilih merah.. Bos aku tak kasik!
hahahhahah!!

cantik tak??
Cakap la cantikkkk...
Hermm...
ini baru 90% complete
sebab... barang2 belom di ubah, lantai belom di cuci...
Tu pon aku dah sangat2 teruja!
Tak sabar nak masuk bilik PINKY!
*kak melertzz jgn pitam ok!*
Ahakkkss!


Harap2 akan datang lah aura dejavuuu
bagi semangat aku nak bekerja dalam suasana baru...
InsyaAllah...

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini