April 18, 2009

::WORKING ON SATURDAY!::


FENAT!
FEDUP!
FUSING!
FENIN!
FENFENFENFEN!!
ageggegeggege...
aku KENA keja! Sebab memang KENA!!
Padahal bukan ade keje pon...
Keja aku cuma bukak pintu makmal dan memantau cino cino tu wek kojo!!
Makmal aku sedang dikemaskini.. Pasang lantai mozek...
Nak tak nak.. pemilik makmal yang berkenaan haruslah bekerja *bukak pintu sajork!* di hari minggu...
Walopon!

Anak2 daku sape lah lagi yg blh aku harapkan melainkan jejaka ku nan seorang ittew utk menjaga drg!
Papa day cares!
Awal2 pagi aku dh kelam kelibut berkuntau kat dapor memasak sgala utk dorang...
Bukan nyer xnak suh drg mkn kat kedai jer, tp aku sangat faham kelaku sepasang anak2 ku ittew... Sedangkan aku ni pon blh berpinar kepala melayan kerenah drg makan. Ini kan pulak papa nyer.. Tp aku tak tau la pulak kalo dgn papa drg menjadi baik dan menurut... sbb aku tk penah tgk lagi papa drg jaga anak2 100% dpn mata aku.
Anak2 aku ni, kalo papa ade pon, aku jugak yg drg carik.. Sampai nk tgk citer katon pon, aku yg tgh dok dlm jamban jugak yg drg jerit, padahal papa ade dok tgk tv skali ngan drg! Haruuu.. haruuu..

Aku sebenonyer boring tahap cipan senggugut!
Segala benda dh aku buat...
Tgk video, mkn coklat, main game, bloghop, baca email, fwd email, jumping sana.. jumping sini, tp masih jugak BORING!!
Mood nak mengedit gambo pon dh melayang-layang...
Napa eh??
YM pon sunyi sepi.. xdak sapa pon on9...
Kalo ade pon, aku tak 'BUZZ' sbb ape pon tah..
Tp kalo org 'BUZZ' aku layan la jugak...

Adakah aku dh sampai ke tahap status "SUDAH BOSAN DGN DUNIA MAYA"??
erkkk... *ade ke status mcm tu?*
Tapi ape yg perlu aku tekan kan di sini!!
AKU TAK SUKA KEJA ON SATURDAY!!
BORINGGGGGG!!

Esok lagi sehari... WORKING ON SUNDAY PLAKKK!! huuuwaaaaaaaaaaaaa!!!
PC aku dh kena sulubung... Nak connect tenet, wayar tenet pendek...
Pakai lappy org... sume program yg aku suke xde.. nak kena donlod!
CEH!! 88x!
Dah org bg pinjam, byk songeh la pulak ko LA! Sekeh 88x kang bawu taw!
Ape aku nk buat neh... baru pukul 2.50!!
BOSANNNNNNNNNNN!!!!
NGANTOKKKKKKKKKKKKK!!!!
alalalalalallalalalalalalallalalala!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini