April 6, 2009

::SAPE NI??::

Korang kenal tak sape muka² kat bawah ni?





Macam sama jer kan pattern nyer?
hehhehe.. tu lerr...
Aksi terjebak nyer aku ngan pengaruh Mak datin ittew!

Dia wat entry yg wat aku GEDIKSS sgt nak try!! hahahahha!!
WELLLL... u know me!! siul
Ok.. itu sume gambar² kombinasi gambar aku
ngan celebriti² hollywood yg aku suke jerk...
1st = aku+Beyonce
2nd= aku+Jesicca Alba
3rd= aku+Angelina Jolie
4rd= aku+Tyra Banks
heehheh.. so, jadi lah gambar² seperti di atas...
CUN dak??
Kalo korang nak tahu lebih lanjut dan nak menerai.. masuk SINI k!

Kalo korang pandai...
ini kombinasi aku+??=
hehhehe..
Sape jwb betul.. senyum sorang2 k!!


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini