April 27, 2009

::MENG'upin' KAN ADIK::

Ini rambut asal Mamat aka Adik...
Tapi disebabkan ruam2 itu.. ibu nekad nak 'upin' kan rambut adik...
Memang rambut nyer dah panjang dan tebal!
Walopon rambut adik tak setebal rambut kakak,
Tapi ibu tetap kesian tgk ruam2 yang berkeliaran
di atas kepala adik...
Dan petang semalam, adik telah di 'kerja' kan oleh papa..
itu pon atas desakan ibu yg kata nya mls nak start keta ke kedai mamak gunting rambut!
DAN!!
HASIL NYER!

Awal-awal minit pertama, papa sodok rambut adik,
adik relek dok atas mangkuk jamban
sambil diperhatikan oleh kakak dgn penuh minat...
Ibu masuk bilik, rambut adik dh separuh togel kena sodok
*ala ala mcm kepala zaibo!* heee..
Bila adik nampak ibu, terus buat peel tak sepatutnya!
Memula, teriak sikit2 sebab rasa geli2 dgn rambut dia yg dh kena sodok tu...
Pastu papa suh duk diam.. adik kuatkan sikit volume teriakan...
Sambil dok buat muka geli ngan mesin sodok tu..
ibu bersuara suh dok dendiam, terus adik menjerit-jerit macam kena histeria!
Kepala dok bertobek sana sini..
Adik dah mcm kena sampuk punya mengulupor..
Sudah nyer... ibu dokong adik.. ngan ibu-ibu skali mcm kena gunting rambut!
Penuh rambut adik atas ibu *padahal aku baru je mandi!!*
Adik still tak diam nangis nyer...
Tah nape lah.. sebelum2 ni ok jer kalo gunting rambut!
Dia dok jelir2 lidah tunjuk kat ibu ade rambut dlm mulut dia..
Mana tak nyer.. teriak mcm nak putus urat..
mana rambut tak masuk mulut!

Setelah papa berhempas pulas...
Akhirnya berjaya jugak papa menghabiskan sodokan...
Badan ibu penuh rambut.. bawak adik mandi..
Geram tak.. masuk jer mandi.. boleh gelak2 Si Mamat tuh!!
haihhh!!


Sama tak??
Telinga capang itu sudah pasti...
kekekkekekee..


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini