April 24, 2009

::KISAH ANAK BUJANG KU::

OK!!
-LUPAKAN CERITA KEPARAT ITU!-
-BIKIN HILANG VOUGE MAKKK JERK TAW!-
-MASIH ADA SUARA TAK PUAS ATI DI LUAR SANA-
-TAKPA... BIARKAN DIA...-


Ni aku nak citer pasal anak bujang aku yg makin hari, makin hensem di mata ibu n papa!
Walopon tubuh badan mu cekeding *like father,like son*, tp Adik tetap ensem dan comey! Asalkan adik sehat... Itu sudah mencukupi..

Tapi lately ni badan adik abis naik ruam2.. bawah leher, belakang badan, montot,
Dan ruam2 tu bila kering buat kulit adik abis jadi kasar2..
Now every nite ibu akan lumur la badan adik ngan baby oil...
Baru 2,3 ari lepas, ibu baru teringat ade saki baki bedak sejuk.. ibu pon tempek lah kat badan adik...
Bukan ape.. ibu dah tak laratttt!! :(( tetiap malam adik mengamuk...
"ataiii!! ataiii!!" -badan dia gatal2-
ibu pon dlm pejam, garu la kt mana yg adik gatal...
"shinii.. shiniii.. Aaaaa... ataiii... shiniii ibuuu...aaaaa!!" -merata rata tempat adik suh ibu garuk-
ibu dah tak tahannnn.. ibu ngantokkkkkkkk la adikkkkkkk!!!
Nape adik wat ibu mcm niiii!!

Ruam di badan adik.


EHH!!
adik buat ape tu??
hurmm...
Itu lah peel adik.. kalo adik nk.. nk.. nk.. poo poo! hehehhe
nyorok sana sini... cari feel merata tempat..
paling best kalo dpt tangkap memek muka waktu aksi meu'uk!
hahahhahah!!
HAH!! KANTOI DAHHH!!
JOM BASUHHH!!!
UCUKKKKKKKKKKKKKKK!!!


Hah ni lagi...
Sejuk perut ibu ngandung tgk anak bujang ibu mcm ni...
-letak sejadah comey-
-betul betul kan.. *kiblat salah lah sayang! huhu*-
-angkat takbir ke tu?-
-alamakk!! tertonggeng sudah!-

-dah selesai... Amin..-
-eh.. ade iklan best la..-
-layan jap..-


Eh ni ape kes plak ni??
Kes tido dalam keta!
Ini masalah mengantuk tahap kritikal..
Tapi ibu paksa jugak keluar malam2 buta!
Sudah nyer anak bujang ibu yg telinga capang ni buat aksi terlampau dalam keta..
Dah mengantuk sesangat, pejam mata sambil berdiri..
pujuk suh duduk, "Amauuu laaaa!!" *hah.. amik kau! ajak aku kluar lagi*
Mata dah pejam, kepala dah terhangguk hangguk..
pujuk lagi.. tarik pelan2.. suh baring!
"Arrghhhh!!" bangun balik berdiri! Mata pejam celik pejam celik.. Pejamm..
Pejammm..
Sampai lah kesudahan nyer mcm itu lah gaya...

INI LAH KESAYANGAN PAPA DAN IBU..
ADIK MANJA TELINGA CAPANG PUSAR DUA..
MUHAMMAD SHAH DARWISH!

*skang pesen nak berjalan, rambut nak buat pacak!* (mcm papa laa)


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini