April 21, 2009

::JELAJAH DAN SESAK::

Tak pasal2 semalam aku terjebak dalam kancah kesesakan selama hampir setengah jam!!
Perghhhh.. mcm nak terbakar jer aku dok dalam mewwah...


Aku dok syak igt ade eksiden ke haper.. sbb nampak pak polisi sajork.. Tapi bila aku tgk sgala polis trafik bawak motor besau2, keta peronda polis dok lalu.. Satu hala jalan jer yang di biarkan lengang... Aku dh suspektor yg ade sumtin nak lalu kt kawasan situ.. huhuhu...


Mulut haku tak benti2 dok menyumpah nyumpah dalam keta... Kawan aku plak jenuh dok pk ape bnda yg nak lalu...*kes tak tgk biter la neh!*
Keta depan belakang dh berduyun duyun berderet deret... Aku sangat yakin, sume pemandu bersumpah sumpahan seperti aku jua.. kui kui kui...

Tak lama lepas tu, baru lah kwn aku dapat carik jawapan pada persoalan aku... Owhhh.. ghuper nyer.. Team Siri Jelajah Malaysia 2009 nak lalu!!!
Alahhh.. yg org dok kayuh beskal ramai2 tuhhh... Aku ni tak bape nak ikuti perkembangan berita terkini.. tu yg bebal sket!! Huaghhh!!!


So, persoalan aku tadi pon terjawab sudah.. setelah hampir setengah jam yg kalo lagi 10 menet depa tak lalu, memang melengas la ketiak aku dok dlm keta... Tapi sib baik depa lalu sebelum ketiak aku merembess.. huhuhuhu!
Klik! Klik! kLik!!
Aku tembak la beberapa keping gambar... Heshh!! kata blogger picisan kan... *pinjam ayat kak mya jap..*


Hah kau!! Aku kluar dari USM mengambil masa sengah jam nak ke Taman Pekaka yang biasa hanya 5 menet masa perjalanan... HuHUuhU!!
MENYUSAHKAN BETUL!!

Moral of da story; ghajin ghajin la tengok berita yerk anak anak.. huhuhu!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini