March 31, 2009

::NO IDEA::


TULUNNNNNNNNN!!!
TULUNNNNNNNNN!!!
AkU NO IDEA!!!!
Aku Ketandusan idea utk menulis!!
Tak tahu kenapa...
Tak tahu mengapa...
Tak tahu!! Tak Tahu!! Tak tahu!!

Tapi.. apa yg aku tahu,
Kemelesetan ekonomoney telah menjejaskan segala tingkah laku aku!!
Menjejaskan segala HUBUNGAN yang ada!!!

Huuwaarghhhhhhhh!!!! :waaah:

Cuma satu idea yg terlintas skang...
Aku nak ucapkan TAHNIAH di atas pertunangan seorang blogger *dulu blogger.. now dia dh amik option awal utk pencen!* ngeee sengihnampakgigi
Majlis berlansung dgn meriah dah simple pada hari ahad lepas...

TAHNIAH skali lagi utk FAHREEN yang hanya aku panggil 'ADIK' di YM...
Kami tersangatlah mesra di YM sampai kentut sendri pon ade bawww!! CHOIIIHHH!!!
Dan pic ni aku pamerkan di blog aku utk tatapan.. emmm.. emmm.. sape eh??
Ade lahhh.. hanya "aku, kau dan dia" jer yang tahu..
Takyah korang nak sakit² kepala pikir... gile


Semoga pertunangan ADIK kali ni sampailah ke jinjang pelamin.. INSYAALLAH...
Jaga dirimu baik baik yer DIK...
Darah awak tgh manis tu.. silap2 kena kencing manis awak nanti...
NGEEE!!sengihnampakgigi
Akak sayangggg awak!
Nanti kenduri awak akak bawak rombongan PENANG mai taw!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini