March 16, 2009

::LUNCHIE WIT EDEN::

Ini citer jumaat lepas...
Ade makan² sempena another confrence yang telah dibuat penghujung bulan doblas 2008 yg lepas...
Pergghhh... confrence tu harus lah gerennnt kan... Maka nyer, makan² nyer pon sudah semesti nyer gerenntt... katerer dari EDEN SEAFOOD VILLAGE, PENANG.
Sesampai jer kat dewan.. aku dh nampak bnd alah ni terpampang!!
Laju jer aku berlari dtg amik gambo...
Helloooo.. Im blogger ok!
hukhukhuk!

gambo ni aku tak edit.. tak bape clear la sgt ukiran-ukiran keemasan burung merak neh...
Im coriiiiiiiii!! aku letih nak mengedit...
tatau nape... bukan hari aku today tuk mengedit gambo...
Aku citer serba sikit.. yg lenlain korang tgk gambo jer ehh...










Aku saje letak sume gambo makananG...
nak bagi korang slrrruuppp...
hehehehe.. takde lah..
itu diantara menu2 yg ade pada hari kejadian...
Dan yang paling best... menu2 tu sume aku leh tapau bawak balik..
huhuuhuh.. mcm makcik² plak kan.. tapau makanan...
aku ade org umh ok.. makan bnd sedap² camni, tingat la kat org umh aku nun...
masa kat bukit merah itu ari, tak leh tapau...

dari 5 star
aku starstarstarstar setengah!
hehehehhe..
mmg sedap! mmg yuMMy!!!

Nyummmm!!! heeee sengihnampakgigi

TQ EDEN!!
Ade sesape nak melanje aku kat EDEN ni??
habaq awai2 naa...
huuuhuuhuh!!


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini