March 16, 2009

::KAMPUNG AKU KUAR LIVE KAT TV!::

Ini citer weekend..
aku balik kampung.. balik ade sebab lain, tp yg aku nak citer sebab lain...
Sape-sape yg rajin tgk TV1.. tahu lah ape mende yg ade kat kampung aku tu...
Sabtu n Ahad ade rancangan live Hari Minggu Malaysia bersiaran kat Karnival Desa 2009 dari Sg. Kerang, Trong, Perak.
Sg. Kerang tu bukan kampung aku, kampung sebelah jer.. jauh nyer ade lah tak abis sebatang okok ko isap. *itu kalo naek keta... hehhehe..
Kalo ko naek motor.. abis gak ler okok tu...


Sabtu tu aku dari Penang, tp dh tgh pukul 9 lebih gak ler aku kuar dr umh. Sempat lah tgk kejap siaran lansung kat tv1 tu..
Dari Penang, terus ke tpt karnival.. konon nak cari mak aku kat situ... Last2 mak aku dh berdesup balik ghumah.. aku tgh2 ari, panas lit lit usung anak² ke situ..
Mcm artis kampung plak haku... mata org² dok terbungkang nengok aku.. ape kes??
kekekek.. kes nyer.. aku turun kete, ngan dressing baekk punya... pakai glasses, pakai payung merah cap polo! kekekkeke... Mane ade org kampung gaya cenggitu... Tapi kan...
Huishh.. panas nokkk.. mcm nak terbakar otak²... tak tahan, 10 menet jer!
pastu aku usung anak aku balik ghumah...

Malam tu ada konsert Raihan. Tapi ujan sangat melebat... aku tak p pon.. dok umh tgk AF layan bola.. Lebih kurang jam 11 gitu, ujan dah mereda, aku dengar lah dum dum dum bunyik muzik... "ooo.. Raihan baru start konsert kot..."

Ahad pegi lagi.. kali ni bawak anak2 sedara aku...
Pegi pon dah pukul 9 lebih.. panas dah menerik...
aktiviti awal² pagi lagi dh start...
dok tgk kat tv jer lah...
Sebab anak sedara aku beria benar sgt nak pegi tgk.. bawak lah jugakk..
Parking ko jgn citer lah...
2 kali aku wat u turn nak carik parking...

Aktiviti pagi ahad tu, pertandingan masak mee udang, demonstrasi buat kari ikan sembilang dan gimik perlancaran... Anak² aku tu biasa lah... kalo tengok belon.. mmg ranap duit aku!
Tapi ahad tu aku tak berdressing mauttt... hehehe... aku pakai tracksuit jer...

gambo 'panadol 3 bijik' tu takde kene mengene dlm citer aku yer!
haram maklum..
Sg.Kerang dan kampung aku (kg. Jawa) adalah dalam kawasan Trong
dan merangkumi Parlimen Bukit Gantang..
So, harap maklum lah kenapa ada bendera parti sekian sekian di mana²..
Gambo tu aku nk tunjuk betapa payah nyer aku nak mencari parking!



Anak dares ku nan sorang ni mmg laju kalo di minta bergambar!

Banyak gerai² yang menjual hasil barangan desa...
Aku tak membeli ape².. mak aku jer yg rajin membeli...


Dalam khemah ni ade Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Tan Sri Muhammad Muhd Taib dan Menteri Besar Perak, Dato' Dr.Zambry Abdul Kadir.


Belon² dah di kluarkan.. gimik pelancaran karnival desa tersebut...


Darwish tgk ape tu?

ooo.. tgk belon tu terbang ehh..

Eh.. tak abis lagi tgk...?
menjeling nampak... tahu la org nak amik gambo dia.. kekke..


Lorrr.. tak abis lagi tgk belon?

Ibu... adik dh dpt belon spidermen..
Ok.. jom balik!!





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini