March 17, 2009

::AKU HARUS SELESAIKAN UTANG!::

Yeagghhhh!!
itu lah angan² ku di saat ini!
harus melangsaikan utang TAG yg adooo...
Hampun mahap beribu hampunnn...
kepada cek mimi yang bapokkk lama dia bagi TAG kat aku tak berjawab-jawab... padahal dok ade soalan tu kat draf aku.. cuma tak berjawab jerkk..
huhuhuuuh.. mahap yer laling.. ai tak sengaja...
Okeh.. Ai jawab TAG u ari ni taw!!

Berapa umur awk & keputusan pekse UPSR awk??
*motip soalan??*
ikut tahun umo ku 29
pekse UPSR? halamekkk.. dah berlalu 17 tahun yg lalu...
bape eh keputusan UPSR aku?
3A, 2B kott...

Beri 4 ciri lelaki pojaan awk? :)
(1) SI HITAM MANIS...
(2) MANJA DAN MENGGODA... *eeeuuuuuu!!*
(3) SANGAT SAYANGKAN ANAK²...
(4) TAK MEMILIH
*mcm ciri² kt somi aku jer..*

Sila siarkan 1 pic awk dlm berkeadaan berkemban **OOpppss!:

**muka semasa menjawab tag tanpa mengubah pape pown jgn ubah
Buruk tak?? buruk tak?
ckp la buruk...

**keadaan selepas diubah dgn cdkit touch-up
ok tak?
ok lah ni kan...
control ayu beb!! HuaghhH!!

**muka dgn senyuman tertutp x nmpk gigi *mcm mana senyuman tertutp tu yer?*
mcm ni kot.. heheh..

**muka dgn senyuman manis yg nmpak gigi
yg ni nampak gigi tak?

apakah yg sdg di tangan anda sekarang ?
- cane nak tunjuk.. aku tgh type.. makne nyer.. keyboard ni lah kan?

silelah siarkan gambar2 unik anda..tidak sabar rasanya mahu melihat!
diantara gambar2 yg aku edit.. dan aku sgt suke..

warna baju & suar yg kamu pki skng ?
Now aku pakai baju keje; jeket ijau, tudung cekelat, suar slack blue black.

orang yg di tag
Nobody.. blh?
kira aci lapan lah ni...
sengihnampakgigi


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini