February 18, 2009

::NETBALL SUKJAB::

Ini kejadian pada 3,4,5,10 & 11 Febuari 2009 lepas...
yang mana, adalah diadakan pertandingan bola jaring antara jabatan (SUKJAB) di padang bola jaring kompleks sukan USM Kej.
Untuk makluman, netball ini adalah utk SUKJAB 2008! Okey!
Diulangi SUKJAB 2008!!

Jgn ditanya aku kenapa, mengapa, apakah?
Sape pengurus utk pertandingan netball ni??
sape?? sape?? sapekah?
hah! sape angkat tangan tu p tanya dia yer.. harap maklum!
Jadi nyer, netball untuk SUKJAB 2009 tah bila tahun plak baru nak buat...

Aku mals nak ulas panjang2 *sebab kalah*
Aku ulas dengan gambo jerk lah...
Team aku dapat no 4 rasa nyer...
Pasukan yang bertanding ade 6 *termasuk team kami*
Kami menang 2 kali, kalah 3 kali...
Cara pengiraan mcm mana tentukan sape juara tu aku tak bape pasti...
ada yg kata, kira jaringan, ada yg kata kita bape kali menang, ada jugak yang berkata-kata dibelakang...

Oleh itu, aku hnya menempel gambo ajerk.. sebab ade org yang sangat rajin mensnap cilok muka aku yg dah gebus dan gumuks iteew!

Check it OUT beb!!

Ini Team Kami!!


Tgk! hari pertama kami main, dah ade yg berkenan ngan aku..
Time tgh dalam padang pon, di suruh nyer aku posing! Chaiitt!!


Aksi² melampau yang pernah aku buat!!


**hah! tu lah.. jangan disuruh aku berposing depan camera... ini lah hasil nyer!!**

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini