February 11, 2009

::MeWWah Idaman Kelbu::

Papa ku pulang dari kota...
Papa ku belikan kereta...
Kereta KENCIL warna MEWWAHHH...
Boleh bawak dtg keje...
pheewwwwiiiittttttttttt!!


MaKkKKkKkK!! Besauuu ehhh!
gambo jer besau... keta nyer kontot jugek...
kontot pown kontot lah!
janji aku punyerrr!!!
Yeerghhh!! yeerghh!!

Ini lah idaman kelbu ku...

Akhirnyaa!!
Setelah berhempas pulas beberapa bulan lamanya...
sat kata mcm tu.. sat kata mcm ni.. sat itu.. sat ini...
alih alih... masuk campur tangan si dia, barulah impian ku menjadi kenyataan..
Mekasih si dia...
Sayang dia!!
muahhh! muahhh!

Aku beli cash no utang piutang...
bukan nak vangge tapi aku mmg tak leh wat car loan ngan any bank.
Nama aku dh black list dowhh!! *nih masa silam nyer citer!*
Cash ini hanya utk keta MEWWAH ku ini ajork, tp aku tetap ade utang ngan Bank Untuk Rakyat!!
muahahahhahahahhaa!! to be onest taww!!
Tak kesah lah.. yg penting, tetap duit aku!
Hanya duit aku yg ku laburkan tetiap bulan...
Ade engko kesah?
Aku ade utang ke ngan engko?
Ade aku mintak sedhekah ke ngan engko?
takde kan... nehi nehi nehi...
*hiskk! tetibe emo!*

Pasni, aku dah tidak berpatah kaki lagi...
Aku sudaa ada yang punya dihati...
MeWWah ku Warna idaman kelbu...
Terima kasih Si dia yang pandai memenuhi citarasa ku...

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini