February 5, 2009

::KESIAN DIA...::

Kesiannnnnnn....
Kesiannnnnnn....
Sangatttttt Kesiannnn.....
Aku bizi weyyy!! SANGAT!!!
Tolong lah akuuu...
:hilo:

Aku lansung takde ruang nak mencelah wat entry...
Aku lansung takde masa nak mengedit gambo...

Padahal..
betapa menggedik nyer aku nak bercerita ngan korang!
Padahal..
betapa byk nyer citer aku nak gebang ngan korang!
Betapa berketul ketul nyer N3 yg menjadi draft dlm dashboard aku...

Kesian kat 'dia'....

kesian kat msjbox.. kesian kt tpt jerit... aku tak sempat nk reply lg...
tapi aku dh baca sume komen korang.. cuma takde masa nak reply jer...
nih aku wat N3 ni pon sbb xnak korang anggap aku dh lenyap dr dunia ni.. WooOppS!! CHOIIIIH!!!

Korang... Aku masih sehat alhamdulillah.. cuma sakit2 belakang.. sakit2 tumit.. sakit2 kaki tu.. biasa lah.. aku kan wanita aktif! Wahhhh!!!VANGGE!!

Eh.. tapi kan.. aku ade lagu tuk korang taw..
nyanyi ramai2 yerr!!!
1..2..3!
"papa ku pulang dr kota... papa ku belikan KERETA... kereta KENCIL warna mEWAh!.. blh ku bawa dtg keje!!"
miahahhahahhahakhakhaktuiii!!
:woooh:

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini