December 12, 2008

::UNTUKMU SAYANG::



DOA IBU, SEMOGA DIKAU PEROLEH KESEJAHTERAAN DUNIA DAN AKHIRAT...
MEMBESARLAH DENGAN SEHAT DAN SEMPURNA AGAR DIKAU BOLEH MENJADI ORANG YANG BERGUNA..
IBU DAN PAPA SANGAT² MENYAYANGI DIRIMU SAYANG...
SELAMAT HARI ULANGTAHUN YANG KE 2!

huhuhuhuuu!!
kejap jerk anak bujang den dah besau! Rasa mcm baru semalam ibu melahirkan dia...
Darwish memang anak yang baik.. manja dan mendengar kata... Memang senang menjaga Darwish.. Sejak dari dalam perut yang mana ibu sikit pon tak merasa apa itu "Morning Sickness".. Sampailah proses melahirkan Darwish hanya mengambil masa 2 jam di dalam labour room... begitu jugak semasa dalam pantang yang Darwish membesar dengan begitu sempurna sehinggalah umur Darwish mencecah 2 tahun... darwish tetap sama.. anak yang manja dan sedikit cengeng... yer laa.. manja kan...
Cuma.. ibu akan semakin merindui bau bau baby yang ada pada Darwish.. dan kini diganti dengan bau asyemmm peluh Darwish... Ibu akan rindukan rengekan manja Darwish yang kini diganti dengan raungan tangisan sebab gaduh dgn kakak Dina... huhuhuh!!

:ALL BOUT MUHAMMAD SHAH DARWISH:..
-> Kuat nangis
-> Sangat manja
-> Kalo kena marah ngan ibu, jelir lidah kat ibu..
-> Kalo kena marah ngan papa, wat muka kering jer..
-> Kalo kena marah ngan kakak, pukul kakak balik pastu kalo kakak balas, mesti nanges.. pastu amik bantal, isap jari...
-> Dah pandai cakap sikit sikit..
[ibu='ebooo' papa='papa' kakak='kekak' abang='bangg' lori='lowiee' bas='bash' lembu='embuuu']
-> Ape kakak ade, mesti dia nak ade jugak...
-> Kalo kakak borak ngan ibu, dia pon mesti nyampuk.. konon² nak borak gak lah tuh..
-> Suka pukul kakak dan akan balas balik kalo kakak pukul dia... (ganehh nyerr!)
-> Suke nyanyi-nyanyi! (mcm omak eh!)
-> Sangat teruja kalo tgk bas.. "eboo! ebooo! tuu.. Bash! bash!! byeee!" [tak caya ce tunjuk bas kat dia...]
-> Akan sgt teruja jugak bila tgk lembu... "ebooo!! ebooo!! embuuuu!!! tuuu.."

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini