December 12, 2008

::PENCEROBOH!!::

RUMAH KU TELAH DICEROBOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
TOLONGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!! bising
Erkkk... bukan rumah.. bilik air sebenar nyerrr...
TAPI NAK MINTAK TOLONG JUGAKKKKKKKKKKK!!!
TOLONGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!
Aku sangat yakin!
Aku sangat pasti!
PENCEROBOH durjana ittew telah memasuki ruang legar bilik air ku dari celah bedah ini! tension



Owhhhh!! lihatlah doniaaa.. betapa gigih nyer si penceroboh itu memanjat dinding dinding utk ke puncak kejayaan!!!

Sesungguhnyaaaaa...
AKU SANGAT GELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! gigitjari
TOLONG LAH WAHAI KATAK!!!
SUDAH BERKALI KALI AKU MENGHALAU MU...
TAPI KENAPA KAU MASIH GEMAR MENCEROBOH BILIK AIR KUUUUU!!!
HUUUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! nangihnangihnangih

korang nak tau.. masa aku nak snap gambo si penceroboh durjana [ciss bedebah!! tumbuk] ni, mencanak bulus tengkuk aku tawww!
aku tersangatlah menggeli kalo tengok katak...
aku tak takut.. tapi aku geliii...
[nak letak pic ni pon aku tetap geli geleman! kegelian bulus tengkuk! tak edit ape dah.. trs letak.. dan aku scroll page cepat2...]
huhuhhu! krohkkrohk!
Menatang lain takpe.. ko datang lah bapak tikus pon, aku tak heran...
tapi dengan seekor [eh.. katak takde ekor kan?] seketul lah eh?
hmm.. dengan seketul katak ini boleh buat aku DEMAM tawww!!!
Anak² aku pon dah tahu aku penakut.. eh! penggeli.. eh? ahhh... whateva!
yang pasti, aku memang sangat fobia dengan seketul menatang itu!
Bukan jer yang real, hatta dalam tv, dalam gambar pon, aku buleh jadi geli geleman!! eeeeyuuuuuU!!! erkhhhh!! adus
TOLONG LAHhhhhhhhhh... gigil
Nyahhh kau!! SYUHHH! SYUHHH!! :sobrakana:


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini