December 24, 2008

::JAWAB UTANG::

UTANG PERTAMA.. ::DARI KAK CT::
1. Pada yang telah berkahwin,
anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...

2. pada yang belum berkahwin plak,
postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna
buat anda yang pernah anda hadiri...
contohnyer perkahwinan X-kekasih ker,
kawan baik ker, artis populer ker..
tak kiralah, asalkan ianya membawa seribu erti buat anda...

3. jangan edit2 tau gambar2 tue..
kalau banyak postkan gambar2 lagi bagus o.k tu jer,
senangkan...

Aku adalah sudah berkawen, jadi kena jawab soalan nombor 1...
Dan ini lah jawapan segala persoalan...
**Ni masa majlis akad nikah**


Aku dulu ni, nikah dulu 2 bulan pastu baru majlis kawen nyer...
yang nikahkah en.Nurul aku tu, my ABAH! Abah daku kan TOK KADI...
hehehhe.. mesti sejuk gedi tangan en.nurul aku time tu kan? hehe Suke! suke!

**Ni masa Majlis kenduri**
Gambo yangg adoo jerk lah.. sbab aku tak pakai photographer handalan pown!!


**Gambar bersama adik beradik ipar duia ku**
Tema family & adik beradik, red + meroon
Tema pengantin, pitch + krim. Tapi baju aku adalah pitch yang sangat low kaler nyer!

**gambar kenangan yang tak mungkin dapat aku ulang utk kali ke 2!**

then forwardkan ler tag nie pada 5 orang yg anda rasa patut diforwardkan..
--> Ju-are, Kak imah, embun, nieza, ira, intan, del aka Adha,

OK UTANG YG KEDUA...::DARI JU-ARE!::

1. Do you think you're hot?
EHHH.. OF KOS LAAA... AKU KAN "CEKLALA DA HOTZZ!!" **zasss!**

2. Upload your favorite picture of you


3. Why do you like that picture?
... ADE LAH SEBAB NYERR... AKU KAN PERASAN LAWA... KORANG TAK TAHU KE?

4. When was the last time you ate pizza?
... ERMM.. 2 BULAN LEPAS KOT.. NGAN WANIE...

5. The last song you listened to?
...TERIMA KASIH CINTA=AFGAN... SUKE NAU AKU DENGO MELODI LAGU TU.. MENDAYU DAYU.. MEMBUAI PERASAAN...

6. What are you doing right now?
... ISHH.. WAT TAG NI LAHH!!

7. What name would you prefer besides yours?
...'ILA ZALILA' SLALU VERANGAN, KALO AKU JADI PENULIS NOVEL KE, PENYANYI KE, AKU NAK LETAK NAMA TUH! HIKSSS.. GATEY KAN? *tahu takpe!*

People to tag
... NO ONE!

8. Who is number one?
... NO ONE LAAA...

9. Number 3 is having a relationship with?
.. LORR.. DH TAKDE NO ONE.. MANE LAK DTG NO THREE?

10. Who is number 2?
... ISKK.. KO TAK FAHAM BHASE KE??.. NO ONE LAAA!!

SEKIAN TERIMA KASIH...

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini