December 11, 2008

::GOODBYE!::

Mulai hari ni dan sampai bila-bila... akan tiada lagi jengukan dan terjahan ditengah malam dari CekLaLa yang tembun ini...
gudbye laptop!
gudbye celcom brodben!

Itu sume telah di terminate oleh En.Nurul ku yg tercinta...
Kenapa?
Mengapa?
Sebab apa?
Apakah?
huhhuhuu.. korang tanya lah kat dia sendiri!!! HuuwwAAAAAAA!!!!
Aku tak wat jahat taw!
Aku tak curang taw!
Aku cuma layan blog jer.. Ym pon jarang2 skali aku on...

Tapi kenapa sume tu ditarik balik... emememmemee...
aku tiada jawapan utk itu. Sebab itu sume adalah hak milik En.Nurul ku...

Takpe.. isteri yang baik.. kena ikut cakap suami kan? kan? kan?
Cuma hari² aku akan kembali dulu....
Siang kat opis.. keje dan keje.. Online bila free...
balik keje petang, urus umah, urus anak²...
Malam, masak, tengok tv, urus umah lagi sampai ngantok... Tido.. esok g keje lagi.. macam tulah hari²...

Its Okey bebeh!! im oraittttt!!!
hehehhee.. Maka nyer.. N3 ape2 sajer, akan aku pulun dihari keje lah...
ChaiiYokkk!!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini