December 3, 2008

::CUTI PANJANG - CITER 7::

::27 Nov 2008::
Aku tinggalkan anak² pada pengasuh.. (Nasib baik dia nak mengasuh). Tak sanggup aku nak bawak dengan keadaan anak² aku yang tak bape sihat tuh...
Aku kluar umah agak dah tengah hari.. jalan ada sikit jem kat jambatan. Sebab jambatan sedang 'update'!! hehehehe...
Sampai sana, dorang sume dah siap, aku tunggu jer kat bawah, then kami berlima naik satu keta jer... **psttt.. AJ, keta honda civic awak best laaa...** hehehhe...

Ok.. Let me introduce...
Gurls.. Awin (ummi) & Fila (IbuFila) (panggilan aku tuk dorang)
Guys.. Nick (BF Awin) & AJ

Memula kami isi perut dulu sebab dah tengah hari, maka nya aku bawak dorang g Kayu Nasi Kandar. Kenyang perut suka hati, baru leh jalan dengan senang hati.. Teruskan perjalanan ke Bukit Bendera. Aku ni pemandu pelancong merangkap jugak pelancong.. sebab aku tatau jalan! HHuuUWAAAAAAA!!! Wat malu jerk taW!! Tapi aku bukan anak jati Penang okeyy!! Harap maklum!! Aku Keje je kat Penang.. hehhehe...
nak pecah rahsia ni.. Kami beli MAP taw!! hak hak hak! lagi aku gelak guling!! gelakgulinggelakguling
Punyer lah kami berpinar-pinar nak mencari jalan ayer itam sebab itu jer point nak ke bukit bendera... hehehhe.. tp sekejapan jer.. dah jumpa jumpaan... sengihnampakgigi
Lepas g bukit bendera.. jenjalan kat batu feringghi.. Gediks lagi kat Pantau Batu Feringghi... Siap naik kuda bagai... Pastu... benti plak kat Tanjung Bungah, makan laksa tepi jalan... Gediks lagi kat batu batuan.. ihikhikhehhehe.. Memang hari menggediks aku lah dat dayy!! hahahaha!!menari
Oleh sebab terlalu banyak gambar menggediks dari kami, makanya, aku terpaksa wat slideshow jer.. korang tgk gambo jer lah ehh... tak larat makcik dh ni.. nak muntahhh!! blluuwwekkkkk!!busuk


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini