December 5, 2008

::BAYAR UTANG!!::

TAG DARI
DEL::.


Rules & Regulations :
#01; - Each player of this game starts off with 10 weird things/habits/little known facts about yourself.

#02; - People who get tagged need to write a blog of their own 10 weird things/habits/little known facts as well as state this rule clearly.
#03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

#04; - No tags back!


(#01) Ok.. Nak suh cite pasal tabiat buruk ehh.. Aku ni mmg banyak yg buruk pangai pon...


(#02)
1- Loklaq.. Definasi.. eemmm... cane nak cakap eh? Org utara tau la makna Loklaq neh..
2- Gelak besaq, gelak kuat, non stop!
3- Suka kentot.. heheheh...
4- Lepas makan mesti nak cungkil gigi.. no kaber2 ok! (buruk pangai kan??)
5- Kalo aku tak ske ngan seseorg, serta merta aku akan wat tak layan ngan org tu walopon org tu asek lah dok nyendeng², dok tanya itu ini, tapi aku tetap diam. Dan akan terus diam sampai org tu boooosan!! (kejam kah?)
6- Kadang-kadang ske korek idung no kaber2!! (nikmat nyer koreng idung!!)
7- Kalo dapat melaser memang takde tapis² punya!! (jaga korang!)
8- Sejak 2 menjak ni, aku perasan aku ske MEMBEBEL laa.. (ememememememe)
9- Kalo aku picit jerawat nasik tuh, aku suke cium bau dia.. heheh.. sangat nikmat!
10- Kadang-kadang suke jugak ciyum ketiak sendiri...
hahahhahahah!! Nasib baik aku dah kawen! kalo idak.. Komfem sape² yg baru nak susun skill nak ngorat aku, serta merta akan keciwa jiwa merana!!
huagh!huagh!huagh! huuuhuhuu!! kuikuikui!!


(#3) Takde nak Tag sesape.. harap maaf...
(#4) No tags back! okeyy!

Selesai 1 bab...


TAG DARI
1. Name one person who made you laugh last night?
--------->>
My kids..

2. What were you doing at 0800?
--------->>
Tengah siap² nak g keje lah...

3. What were you doing 30 minutes ago?
--------->>
Break1st!

4. What happened to you in 2006?
--------->>
aku dapat anak ke 2.. tu bujang aku nan sorang tuh...

5. What was the last thing you said out loud?
--------->>
Pagi semalam.. marahkan my kids...

6. How many beverages did you have today?
--------->>
ermmmm... 2 kali...

7. What color is your hairbrush?
--------->>>
asal kaler itam.. pastu tgn gatal p merahkan...not merah.. is brown ekceli...

8. What was the last thing you paid for?
--------->>
tadi beli bekpes...

9. Where were you last night?
--------->>
Dok umh jerr...

10. What color is your front door?
--------->>
pintu umh aku sliding jer.. cermin.. means itam la kot kaler cermin tu...

11. Where do you keep your change?
--------->>
dalam purse, campak dlm henbeg, atau dalam keta..

12. What's the weather like today?
--------->>
oWhh.. sedang aku wat tag ni, cuaca amat baik skali...

13. What's the best ice-cream flavor?
--------->>
vanilla or strawberi..

14. What excites you?
--------->>
tengok pompuan cantik n seksi.. (hukkk!! mcm pelik jer stetmen!)

15. Do you want to cut your hair?
--------->>
yup!! but one day!

16. Are you over the age of 25?
--------->>
owhh sangat sudah!

17. Do you talk a lot?
--------->>
Boleh la tahann...

18. Do you watch the O.C.?
--------->>
O.C tu ape? nampak nau taktau kan?

19. Do you know anyone named Steven?
--------->>
steven?? sape ehh??

20. Do you make up your own words?
--------->>
soalan tak faham!

21. Are you a jealous person?
--------->>
Of kos bebehh!! cemburu kan tanda sayang...

22. Name a friend whose name starts with the letter 'A'.
--------->>
azza, awin, azrol<>

23. Name a friend whose name starts with the letter 'K'.
--------->>
kak azza (one more time!), kak lang, sume yg aku panggil "kak"!

24. Who's the first person on your received call list?
--------->>
ari ni takde sape call ponnn!! huuuwaaaaaaaaa!!

25. What does the last text message you received say?
--------->>
'amik ayang!' <-my laki suh g amik dia kat opis (ptg smlm nyer msg ni tau! huhuuhu!)

26. do you chew on your straw?
--------->>
kadang2

27. Do you have curly hair?
--------->>
dulu masa kecik2.. now dah ilang...

28. Where's the next place you're going to?
--------->>
belom ade di fikiran...

29. Who's the rudest person in your life?
--------->>
biarlah rahsia...

30. What was the last thing you ate?
--------->>
tadi.. Nasi goreng + bihun goreng + teh o limau suam...

31. Will you get married in the future?
--------->>
aku dh tawen laaaa

32. What's the best movie you've seen in the past 2 weeks?
--------->>
i like a move it! move it!

33. Is there anyone you like right now?
--------->>
ermmm....

34. When was the last time you did the dishes?
--------->>
ntahhh!

35. Are you currently depressed?
--------->>
not now!

36. Did you cry today?
--------->>
owhh.. ari ni belom! Harap nyer tidak...

37. Why did you answer and post this?
--------->>
aduhhh.. sebab dh disuruh oleh si pemberi tag ni...

38. Tag 5 people who would do this survey.
--------->>
takmoh lah.. penat dh aku!



TAG DARI

1. 7 Ciri Wanita/Lelaki Idaman Anda :
1. itam manis
2. kening lebat dan mata dalam
3. penyayang
4. beriman
5. tak kurus n tak gemuk
6. pung8888 seksi.. (hehehehe!)
7. terima aku seadanya...



2. 7 Wanita/Lelaki Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :
1. lelaki berkulit putih.. heheh.. tak ske! tatau nape...
2. terlalu berjiwang karat.. huhuhuu! bohsan taw!
3.


3. 7 Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati :
1. berdebar-debar
2. selalu nak rasa diberi perhatian
3. mesti nak tgk mata dia...
4. mesti nak tgk reaksi dia...
5. mesti nak rasa duduk dekat2 walopon hanya bersentuh bahu...
6. sangat banyak berangan aku neh!
7. kalo laki aku baca.. mampos!


4. 7 Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :
tempat yang kami rasa tenang dan damai


5. 7 Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :
Sesuatu yang boleh dia rasa dihargai...


6. Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda..
Semua untukmu = Anuar Zain


7. Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat 7 PERIHAL Ini. Wajib!!!! Mereka Perlu Diberitahu Akan Hal Ini....
Tak yah la kot..



OKeh.. Seterusnya.. Adalah award dan gift yang aku terima...


**Dari Kak Tera**



**Dari Cik Anis**



**Dari Kak Mya**



**Dari EeNa (MelBoune)**



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini